رهبر انقلاب ۵۰ سال آینده را ترسیم می‌کنند، اما عده‌ای می‌گویند به بن‌بست رسیده‌ایم

کد خبر: 882622

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اینکه برخی‌ها عنوان می‌کنند ما در کشور به بن‌بست رسیده‌ایم ناشی از نگاه و امید داشتن به بیگانگان است و تا زمانی که ما این نگاه را داشته باشیم، وضعیت‌مان بهتر نخواهد شد.

رهبر انقلاب ۵۰ سال آینده را ترسیم می‌کنند، اما عده‌ای می‌گویند به بن‌بست رسیده‌ایم

خبرگزاری فارس: عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهار نظر برخی افراد مبنی بر اینکه ما در کشور به بن‌بست رسیده‌ایم، گفت: دیدگاه این افراد در این باره که شرایط را به گونه‌ای می‌بینند که کشور به بن‌بست رسیده به این خاطر است که نگاه و امید به دست بیگانگان داده‌اند.

وی افزود: تا زمانی که ما امید و نگاه‌مان به دست بیگانگان باشد و از ظرفیت‌های داخلی‌مان غافل بمانیم و از آن‌ها استفاده نکنیم وضعیت‌مان همین خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: ما در طول ۴۰ سال گذشته به ویژه در طول دوران دفاع مقدس با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی خود توانستیم از موانع پیش رو عبور کنیم و به توسعه دست بیابیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در حوزه دفاعی در طول ۴۰ سال گذشته به گونه‌ای کار کردیم که امروز موشک‌های نقطه‌زن را تولید می‌کنیم و به این سطح از قدرت دفاعی و موشکی دست یافته‌ایم.

وی افزود: توفیقات ما در حوزه دفاعی نشان می‌دهد اگر این خودباوری و نگاه به ظرفیت‌های داخلی را در حوزه‌های دیگر داشته باشیم می‌توانیم به پیشرفت‌هایی هم‌سنگ و هم‌تراز پیشرفت‌های دفاعی دست یابیم و به عنوان مثال در حوزه اقتصادی اگر این نگاه به درون را داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم حتما توفیقات حاصل خواهد شد و باید این نگاه خودباوری و توجه به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف پیاده شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: در زمانی که برخی از افراد عنوان می‌کنند که ما به بن‌بست رسیده ایم می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب از صاحب‌نظران می‌خواهند تا نظرات و پیشنهادات‌شان را برای توسعه کشور در ۵۰ سال آینده ارائه کنند که این از دوراندیشی و افق وسیع دید ایشان دارد که همه چیز را فراتر از این مسائل مادی می‌بینند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها