حجتی: دلیل اعلام نشدن خرید تضمینی گندم سوال من هم است

کد خبر: 888259

وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش قیمت شیر مربوط به مسائلی مثل بسته‌بندی و مواد اولیه است و قیمت شیر دامداری‌های افزایش نیافته است.

حجتی: دلیل اعلام نشدن خرید تضمینی گندم سوال من هم است

خبرگزاری ایسنا: وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش قیمت شیر مربوط به مسائلی مثل بسته‌بندی و مواد اولیه است و قیمت شیر دامداری‌های افزایش نیافته است.

محمود حجتی در حاشیه جسه امروز دولت در جمع خبرنگاران درباره پیگیری افزایش قیمت شیر، اظهارکرد: قیمت شیر دامداری‌ها افزایش نیافته است و شیر به طور متوسط ۲ هزار تومان از دامداری‌های خریدای می‌شود. آنچه در بازار برای افزایش قیمت جلوه کرده است، مسائلی از جمله بسته‌بندی یا مواد اولیه بوده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در وزارت کشاورزی و وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار در حال تلاش هستند تا مشخص شود قیمت تمام شده شیر براساس قیمت پایه آن چقدر است و هزینه‌های اضافی تولید کننده چقدر است.

حجتی درباره اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی گندم، بیان کرد: اعلام نشدن این قیمت شاید سوال خود من هم باشد و من مرتب در حال پیگیری هستم. شورای اقتصاد مشکلاتی داشته است که من با آقای جهانگیری مکاتبه کرده‌ام و وی هم دستور داده است دبیرخانه این شورا موضوع تعیین قیمت تضمینی گندم را در دستور کار قرار دهد. امیدواریم هر چه زودتر این قیمت تصویب شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها