نقوی حسینی: اتهام‌زنی دانمارک به ایران توطئه است

کد خبر: 888715

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌کوشند تا به اتحادیه اروپا بگویند ایران کشوری حامی تروریسم است، گفت: ایران همیشه قربانی تروریسم بوده است لذا همان کسانی که در اهواز مردم بیگناه را به گلوله بستند همین‌ها در حال حاضر در دانمارک فعال هستند و دفتر دارند.

نقوی حسینی: اتهام‌زنی دانمارک به ایران توطئه است

میزان: سید حسین نقوی حسینی ، در واکنش به ادعای برخی از مقامات دانمارکی در خصوص عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در این کشور و انتصاب آن به جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که از موفقیت گفتگو‌های ایران با اتحادیه اروپا بسیار ناراحت و نگران بودند تلاش کردند تا بهانه‌ای را دستاویز قرار دهند و اروپایی‌ها را دچار تردید کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌کوشند تا به اتحادیه اروپا بگویند ایران کشوری حامی تروریسم است، تصریح کرد: ایران همیشه قربانی تروریسم بوده است، لذا همان کسانی که در اهواز مردم بیگناه را به گلوله بستند همین‌ها درحال حاضر در دانمارک فعال هستند و دفتر دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقامات آمریکایی و اسرائیلی به جهت اینکه از موفقیت ایران و اتحادیه اروپا ناراحت بودند به دنبال بهانه‌ای می‌گشتند که این بهانه‌گیری از سوی دانمارک فراهم شد، گفت: مقامات دانمارکی می‌کوشند تا کشور‌های اروپایی همین موضوع را دستاویز خود قرار دهند و به تحقق تحریم‌های ظالمانه آمریکا‌یی‌ها بپیوندند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه اتهام زنی مقامات دانمارکی به ایران یک دستاویز و توطئه‌ای است، تصریح کرد: این توطئه مفری برای اروپایی‌هاست که به این بهانه تعهدات خود را در ایجاد کانال مالی با ایران، متوقف کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بیانیه مشترک کشور‌های اسکاندیناوی در حمایت از (پروژه ب) که از سوی دانمارک کلید خورده است، اظهارداشت: قطعا این نوع اتهام زنی بی اساس و پوچ است و به جایی نخواهد رسید، اما به هر حال ممکن است برخی کشور‌های اروپایی این موضوع را بهانه خود قرار دهند و تعهدات خودشان را در مقابل ایران پیگیری نکنند و به نوعی فرار به جلو داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها