امام جمعه موقت تهران: نباید به دشمن اعتماد کرد

کد خبر: 888755

امام جمعه موقت تهران گفت: علما در ترویج مکتب حسینی نقش مهمی دارند و بدون شک ما با تکیه بر همین مکتب حسینی و عاشورایی توانسته ایم در این سال‌ها دشمن را شکست دهیم.

امام جمعه موقت تهران: نباید به دشمن اعتماد کرد

خبرگزاری مهر: آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب، آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی در مسجد مقبره تبریز ابراز داشت: هم اکنون کشور ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن قرار دارد و باید هوشیار باشیم.

وی سپس با اشاره به اینکه دشمنان درصدد لطمه زدن به کشور و ارزش‌های انقلاب از طریق فرهنگی و اقتصادی هستند، افزود: هر زمان از دین فاصله گرفتیم و به دشمنان اعتماد کردیم دچار خسران شده ایم.

صدیقی از تداوم اعتماد برخی داخل کشور به دشمنان انتقاد کرد و اظهار داشت: نباید به دشمن اعتماد کرد. نباید تجربه‌های قبل را فراموش کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه علما محافظ دین، اخلاق و معنویت هستند، ادامه داد: امنیت کنونی ایارن اسلامی در نتیجه ایثار جوانان تربیت یافته در مکتب حسینی است.

وی با اشاره به اینکه باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مراقبت کنیم، گفت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار خون جوانان خود از انقلاب و ارزش‌های اسلامی محافظت کردند و باید این راه همچنان ادامه داشته باشد.

صدیقی گفت: مسلح شدن به ایمان ما را از هجمه‌ها مصون می‌دارد، تقوا از ثمرات ایمان است و باید از خدا ترسید چراکه برخی‌ها تلاش می‌کنند دنیا و آخرتمان را از بین ببرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها