بیانیه بسیج اساتید تهران بزرگ بمناسبت ۱۳ آبان

کد خبر: 889278

دربیانیه بسیج اساتید تهران بزرگ آمده است: پیام ۱۳ آبان عدم اعتماد به دشمن غداری است که بدیهی‌ترین قوانین نظام بین الملل را لگدمال می‌کند.

بیانیه بسیج اساتید تهران بزرگ بمناسبت ۱۳ آبان

خبرگزاری فارس: بسیج اساتید تهران بزرگ به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در ۱۳ آبان برگ‌های زرینی از کتاب قطور آرمانگرایی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران ورق خورد. رویکرد استقلال‌طلبانه و آزادیبخش ملت ایران امروز به نقطه اتکال و اتکا برای همه آزادگان و اصرار و مظلومان عالم تبدیل شده است. رخداد‌های ۱۳ آبان در مقاطع مختلف یعنی تبعید امام در سال ۴۲، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۵۸ تبلور دو گفتمان و به عنوان شاخصی برای حق و باطل در عصر حاضر است.

نبرد توأم با مقاومت سلحشورانه و آزادیخواهانه ملت ایران از یکسو و در سوی دیگر سناریو‌های فشار و تهدید استکبار با محوریت آمریکا برای اعمال سلطه و استثمار این تجربه بزرگ نه فقط برای ملت ایران بلکه برای هر ملتی که به دنبال استقلال سیاسی است برای همیشه در تاریخ ثبت شده است و تبدیل به یک نسخه شده است.

پیام ۱۳ آبان عدم اعتماد به دشمن غداری است که بدیهی‌ترین قوانین نظام بین الملل را لگدمال می‌کند.

پس از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، امروز افکار عمومی جهان شاهد رسوایی بیش از پیش سیاست‌های استثمارگرانه آمریکای جهانخوار هستند بدون تردید استقامت ملت ایران عامل اصلی رسوایی نظام سلطه است تقابل دو گفتمان اَنانیت؟ و رذیلت از یکسو و حق‌طلبی از سوی دیگر برای آزادگان عالم آشکار شده است.

تقدیر‌ها و تحریم‌ها و پرخاشگری‌های آمریکا ناشی از این رسوایی سبب غوطه‌ور شدن آنان در باتلاق تمامیت‌خواهی است و تبعات سو آن به زودی دامنگیر آنان خواهد شد.

خطاب به گردانندگان نظام سلطه اعلام می‌داریم که پس از شکست پروژه‌هایی نظیر پایان تاریخ فوکویاما و برخورد تمدن‌های هانتیگتون، اینک بزرگترین پارادایمی که جبهه مظلومان، محرومان و آزادگان تاریخ با محوریت انقلاب اسلامی رقم زده است، تقابل با نظام سلطه است. نظام سلطه‌ای که بیش از هر زمان دیگری شاهد رسوایی رفتار‌های متنفر عنانه‌اش هستیم. نمونه‌ای از این جبهه ایمانی را در راهپیمایی و ۲میلیونی اربعین حسینی شاهد بودیم.

لازم می‌دانیم به نمایندگی از اساتید بسیجی کلان شهر تهران خطاب به ترامپ اعلام نماییم که فرزندان عاشورایی ملت ایران مرعوب تهدید‌ها شما خواهند شد، جوانان ما وحشتی‌تر و گستاخ‌تر از شما را نیز لگام کرده‌اند.

فرزندان خمینی کاسه‌های سرشان را با خدایشان به ودیعت نهاده‌اند و نسل امروز در دهه چهارم انقلاب از نوجوانانی که حق در سال ۵۷، خونشان سنگ‌فرش‌های دانشگاه تهران را رنگین کرد انقلابی‌ترند.

جوانان رشید و بصیر ایران با پشتوانه نیرومند تمدن شکوهمند ایرانی و مکتب آسمان و ملکوتی عاشورایی، هرگز منطق کدخدا محورانه یک یانکی تازه به دوران رسیده را برنمی‌تابند کما اینکه منطق زورسالارانه اسلاف ایشان را برنتافتند.

بسیج اساتید تهران بزرگ در کنار ملت ایران به ویژه نسل بالنده جوانان و نوجوانان در آستانه بعثت انقلاب اسلامی فریاد‌های حق‌خواهانه خویش را برعلیه طاغوتیان و قابیلیان زمان اعلام خواهد نمود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها