پاسخ استاندار کرمانشاه درباره پول‌های جمع‌آوری شده سلبریتی‌ها

کد خبر: 892077

بازوند استاندار کرمانشاه درباره پول‌های جمع‌آوری شده توسط علی دایی، نرگس کلباسی و نیکی کریمی برای زلزله‌زدگان توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ استاندار کرمانشاه درباره پول‌های جمع‌آوری شده سلبریتی‌ها

خبرگزاری تسنیم: هوشنگ بازوند استاندار استان کرمانشاه در گفتگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران درباره پول‌هایی که افراد مشهور برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه جمع کرده‌اند، گفت: کل پولی که دوستان برای زلزله زدگان جمع آوری کرده‌اند حدود ۲۳ میلیار تومان است که چیزی در حدود ۹۸ درصد در اختیار ۳ نفر از این دوستان یعنی علی دایی، نرگس کلباسی و صادق زیبا کلام است و انصافا این دوستان در کرمانشاه حضور دارند.

وی در ادامه افزود: یک قرارداد‌هایی را با بنیاد مسکن منعقد کردیم که بنیاد مسکن یک درصدی از کار را با پول انجام می‌دهد و این دوستان کسری‌های این موارد را جبران می‌کنند و برای ساخت و ساز کار انجام می‌دهند. این دوستان کاملا با بنیاد مسکن هماهنگ هستند و در حال انجام کار هستند. خانم کلباسی و آقای دایی بالای سرکار هستند و خودشان نظارت می‌کنند.

بازوند با اشاره به اینکه افرادی هستند که برای زلزله زدگان پول مبالغ قابل توجهی پول جمع آوری کردند، گفت: ما نه تنها تا به حال هیچ اطلاعی از عملکرد و فعالیت آنان نداریم بلکه اصلا لیستی از این افراد نیز در دست ما نیست. به طور مثال هیچ اطلاعی درباره عملکرد خانم نیکی کریمی و پول‌هایی که جمع کردند، نداریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها