محمدی گلپایگانی: منشأ جنایت‌ها در یمن دلار‌های نفتی سعودی است

کد خبر: 893967

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سیاست‌های خبیثانه آمریکا و دلار‌های نفتی سعودی جنایات بزرگی در عراق، سوریه و یمن به وجود آورده است که انسان از دیدن آن متحیر می‌شود.

محمدی گلپایگانی: منشأ جنایت‌ها در یمن دلار‌های نفتی سعودی است

خبرگزاری مهر: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سیاست‌های خبیثانه آمریکا و دلار‌های نفتی سعودی جنایات بزرگی در عراق، سوریه و یمن به وجود آورده است که انسان از دیدن آن متحیر می‌شود.

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی قبل از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جامعه المصطفی ضمن تبریک فرارسیدن امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: احمد بن اسحاق نماینده امام حسن عسکری علیه السلام در قم بود و مسجد امام حسن عسکری (ع) قم و مسجد جامع این شهر از برکات امام یازدهم است.

وی همچنین ضمن تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص) و ولادت امام صادق (ع) ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) در شرایطی مبعوث شدند که مردم مکه در بدترین وضعیت زندگی می‌کردند؛ درون کعبه که بر توحید بنا شده بود ۳۶۰ بت قرار داشت و مردم بت‌ها را می‌پرستیدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: رسول گرامی اسلام (ص) زمانی به دنیا آمدند که از علم و دانش و مدرسه خبری نبود و فقط ۱۲ نفر می‌توانستند خطی بنویسند؛ رسول خدا (ص) در همه رشته‌ها صاحب نظر بودند، زیرا معلم ایشان خداوند بود.

وی با بیان اینکه امروز تصویری خشن از مسلمانان به جهان نشان داده می‌شود و اسلام هراسی را به وجود آورده‌اند، گفت: این مولود سیاست‌های خبیثانه و رذیلانه غرب به خصوص آمریکا و صعودی است همان‌هایی که با دلار‌های نفتی سعودی جنایت‌های بزرگ در عراق و سوریه انجام داده‌اند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: وقتی جنایت‌های یمن را از رسانه‌ها می‌بینیم متحیر می‌شویم که چگونه چنین اعمالی بر مظلومان روا می‌شود که انسان حتی از بیان آن شرم می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: جامعه المصطفی العالمیه از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در قم نماینده دارد و عده‌ای از طلاب برای تبلیغ حقایق اسلام و حقایق ناب تربیت می‌شوند تا این معارف را در جهان نشر دهند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: جامعه المصطفی العالمیه منشأ برکات فراوانی بوده است و چشم امید ما به حوزه علمیه قم است حوزه‌ای که از برکات امام راحل است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که «هر آنچه شما را به بهشت نزدیک کند آموختم و هر آنچه شما را از جهنم دور کند، بیان کردم»، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در نامه به جوانان اروپایی عنوان کردند مسائل اسلام را از منابع اصلی فرا بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها