حجت‌الاسلام رستمی: نظام سلطه به دنبال معرفی دانشگاه‌های ما به عنوان محل تسلیم فرهنگ غرب است

کد خبر: 894503

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نظام سلطه به دنبال معرفی دانشگاه‌های ایران به عنوان تسلیم فرهنگ غرب است، اما وجود جشنواره قرآنی نافی این موضوع است.

حجت‌الاسلام رستمی: نظام سلطه به دنبال معرفی دانشگاه‌های ما به عنوان محل تسلیم فرهنگ غرب است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد یکی از پایدارترین و دیرینه‌ترین مراسم دانشگاهی است که بیش از ۳۰۰ هزار مشارکت‌کننده در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: این جشنواره به نوعی تابلوی دانشگاه‌های ما است و نه تنها می‌توانیم بگوییم گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی بلکه می‌توانیم از آن به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یاد کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جریان سلطه‌گر غرب به دنبال شناساندن دانشگاه‌های کشورمان به عنوان تسلیم فرهنگ غرب است، اما واقعیتی که ما می‌بینیم این است که در مجموعه دانشگاهی اقبال به قرآن و اهل بیت بسیار زیاد است و انسان‌های معتقد و خداباور فارغ از شکل و ظاهر وجود دارند.

وی تصریح کرد: سی و سومین جشنواره قرآنی قله فعالیت دانشجویی است، اما مسلماً این قله دامنه‌های وسیع‌تری دارد که ما باید به آن برسیم و خواهش من این است که برای جهش فعالیت‌های قرآنی و توسعه آن طرحی نو و عزمی جدی برای دانشجویان داشته باشیم تا این فعالیت‌ها بازتعریف شده و در قالب‌های جدیدتر، گسترده‌تر و متنوع‌تری ارائه شود.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان از میزبانی دانشگاه آزاد برای سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها