علم‌الهدی: جبهه استکبار درصدد براندازی اسلام هستند

کد خبر: 895862

امام‌جمعه مشهدمقدس گفت: جبهه استکبار به صورت متحدالشکل درصدد براندازی اسلام هستند.

علم‌الهدی: جبهه استکبار درصدد براندازی اسلام هستند

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در همایش بزرگ «محمد، بشیر وحدت» در اجتماع بزرگ روحانیون خراسان در دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار داشت: حضور شما علما در این جلسه نمایشگر عرصه فداکاری ایثار، مجاهده و صحنه دفاع دین و خدمت به اسلام است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ذات مقدس پرودگار در اجرای یک جریان تکوینی در مقدمه ولادت پیامبر (ص)، جهانی بودن اسلام را به رخ تمام جهانیان کشاند؛ مسائلی که در مقدمه رسالت رسول الله (ص) در عالم اتفاق افتاد، ثابت کرد شخصیت ایشان یک شخصیت جهانی در کل بشریت و تعالیم وی آئین نجات‌بخش و انسان‌ساز برای همه جهانیان خواهد بود.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: فرو ریختن ۱۴ کنگره و شکست طاق کسری، خاموش‌شدن آتشکده فارس، خشکیدن دریاچه ساوه و جوشیدن آب از دل کویر هر یک بیانگر واقعیت اصیل و همیشگی و جاودانه از وجود پیامبر (ص) در کل جهان بود.

وی تصریح کرد: حد واسط بین ۱۲ و ۱۷ ماه ربیع از سال اول پیروزی انقلاب به عنوان هفته وحدت اعلام شد، وحدت به معنای یکی‌شدن در جامعه انسانی معنا ندارد، چرا که انسان‌ها در هر اقلیم و منطقه‌ای از لحاظ اندیشه با هم متفاوت هستند، اما وحدت در دو چیز معنا دارد: اول محور فکری و عاطفی و دوم وحدت در یک موضع اجتماعی.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: وحدت فکری یعنی انسان‌هایی با یک عقیده و باور با هم یکی بشوند مثل خداباوری و معاد باوری و در وحدت عاطفی باید همه دل‌ها به یک عنصر اتصال پیدا کند و آن عنصر وجود پیامبر اعظم (ص) است و ایشان معشوق و محبوب همه ما هستند. پس محور وحدت در موضع فکر و عاطفه برای ما مهیاست.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی افزود: همه ما در موضع جهاد در راه دفاع از دین و مقابله با دشمنان پیامبر و دشمنان اسلام مصمم هستیم و این اصل و موضع واحد اجتماعی برای ماست. واقعیت امروز امت اسلام این است که از روز اول بعثت پیامبر (ص) تاکنون، اسلام در هیچ زمانی این وضعیت را نداشته؛ اقتدار امروز امت اسلامی، به عنوان یک اصل قابل تقدیر و پیروی مطرح است.

آیت الله علم الهدی گفت: امروز در کره زمین و در هیچ مجمع انسانی و نقطه‌ای در زمین پیدا نمی‌کنید که سخن پیامبر (ص) و یا حرف از او نباشد؛ این نشان توسعه و اقتداری است که امروز اسلام دارد.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها علنا در یک جبهه واحد قرار گرفته‌اند افزود: همه دنیا به سر اسلام ریخته و می‌خواهند آن را براندازی و اسلام را نابود کنند یعنی همانطوری که برحسب ارتباطات، مردم و ملت‌ها به هم متصل شده و دهکده کوچک‌جهانی تشکیل شده امروز هم تمام قدرت‌ها بر خط براندازی پیامبر و اسلام به وجود آمده و این هجمه هیچ‌گاه تا این اندازه وجود نداشته و این طور نبوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی ادامه داد: امروز در جبهه انقلاب اسلامی، مسلمانانی که قائل به نبوت پیامبر و رو به کعبه می‌ایستند و قرآن کتاب آسمانی‌شان است اگر در این جبهه حضور نداشته باشند، در دفاع از دین و پیغمبر غایب هستند؛ چه طور یک مسلمان می‌تواند ادعای مسلمانی بکند و در جبهه منحصر به فرد جهانی در برابر کفر جهانی حضور نداشته باشد؟

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ۴۰ سال است در موضع مبارزاتی در برابر کفر جهانی قرار گرفته تا به امروز هم چهل سال پیروز بوده و هیچگاه شکست نخورده و در منطقه حرف اول را می‌زند. آمریکا، غرب، شرق و همه چیز غیر از اسلام دست به دست هم داده‌اند تا پیامبر (ص) را براندازی کنند لذا تضعیف این جبهه، تضعیف پیامبر است؛ این واقعیت وجود امروز اسلام در جهان بشریت است.

وی افزود: ما نیز در این نبرد کاملا پیروز بودیم و دشمن شکست خورده؛ نقطه نهایی جنگ ما با استکبار دنیا، نقطه جهانی شدن اسلام است و آن روزی که اسلام تمام دنیا را بگیرد، روز پایانی انقلاب ما و حرکت این انقلاب است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها