رئیسی: بیگانگان تاکنون هیچ گره‌ای از مشکلات ما باز نکردند

کد خبر: 895902

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیگانگان تاکنون هیچ گره‌ای از مشکلات ما باز نکردند گفت: اعتماد ما باید به زنان و مردان داخل کشور باشد.

رئیسی: بیگانگان تاکنون هیچ گره‌ای از مشکلات ما باز نکردند

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در جمع مردم راور در حسینیه کبیر این شهر با تبریک ایام ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز در لباس خادمی امام رضا (ع) توانستیم مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی امام رضا (ع) را در راور افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه تردید نداریم مردمی که برای خدا و در مسیر خدا برای دفاع از ارزش‌های دینی به میدان بیایند در روز قیامت پیش شهدا شرمنده نیستند گفت: ۱۴۰ شهید از شهر راور تقدیم اسلام شده که نشان از استواری پیمان مردم راور با خدا برای حمایت از دین و ارزش‌های الهی است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امروز دشمن، مردم مصمم و جان برکفی را در همه جای کشور می‌بیند که راه را می‌شناسند، افزود: مردم ما به خوبی دشمن را شناخته و دشمنی‌ها را می‌فهمند.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام رئیسی مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی امام رضا (ع) راور را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام رئیسی: بیش از ۸۰۰ هزار زائر اولی توفیق زیارت امام رضا (ع) نصیب‌شان شد

حجت‌الاسلام رئیسی: باغ بیرم‌آباد کرمان مرکز معرفتی سیره رضوی می‌شود

وی با بیان اینکه مردم آماده هستند تا جان بر کفی در راه اسلام را به فرمان ولایت به نمایش بگذارند عنوان کرد: شریعت ما از وجود نازنین پیامبر (ص) است و امروز باید برای پاسداشت این شریعت بر مبنای دین خدا اقدام کنیم.

رئیسی با اشاره به اینکه تنها تغذیه فکری و فرهنگی ما باید از در خانه امام صادق (ع) انجام شود بیان کرد: تقارن میلاد پیامبر (ص) با امام صادق (ع) معنای مهمی در بردارد.

وی با بیان اینکه امروز حمله دشمن به همه داشته‌های ما است افزود: در جنگ سخت، دشمن ما مشخص بود، اما امروز دشمن با ابزار‌های مختلف به جنگ اسلام آمده است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند بین سنی و شیعه، عرب و عجم تفرقه بیاندازد و این هدف دشمن است گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند: مبادا جامعه را دوقطبی کنید و بر حفظ وحدت تاکید کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از مردم ایران ناامید شده است و می‌داند مردم به وعده‌های دشمن دلخوش نکرده‌اند تصریح کرد: دشمن نشان داده که میثاق شکن و بدعهد است.

رئیسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند: دشمن پیمان‌شکن است و اطمینان نکنید گفت: بیگانگان تاکنون هیچ گره‌ای از مشکلات ما باز نکردند و اعتمادمان باید به زنان و مردان داخل کشور باشد همان طور که در دوران دفاع مقدس هم با استفاده از ظرفیت مردمی موفق شدیم.

وی با بیان اینکه دشمن فتنه‌های زیادی برای ضربه زدن به امت اسلامی علیه کشور و مسلمانان ایجاد کرد، اما شکست خورده است افزود: امروز متخصصان ما در علم هسته‌ای و سایر موارد به استقلال رسیده‌اند و دشمن از این توانایی ما هراسان است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برای کشور ما وجود بیکاران یک رنج مضاعف است گفت: نیروی خلاق در کشور وجود دارد که مسئولان باید زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه احساس ما این است که کار‌های زیادی می‌توان برای رفع فقر، رفع فساد اداری و رفع تبعیض در کشور انجام داد افزود: امروز خواست مردم ما مبارزه با فساد اقتصادی است.

رئیسی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ناامید کردن مردم است، اما ما باید با خدمت به مردم دشمن را در این توطئه هم ناکام کنیم گفت: باید به مردم میدان داد و مردم همان طور که در جنگ تحمیلی وارد شدند در عرصه اقتصادی نیز اگر از آن‌ها استفاده شود بر دشمن پیروز می‌شویم.

وی با بیان اینکه در آستان قدس رضوی هر جا که موقوفه داریم تلاش خواهیم کرد که درآمد موقوفات هزینه برای توسعه یافتگی در همان منطقه شود افزود: بهترین توسعه با اشتغالزایی انجام خواهد شد و در شهرستان راور در بحث بافت قالی وارد می‌شویم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم زائر امام رضا (ع) از خانه که بیرون می‌آید تا زمانی که به خانه برمی‌گردد زائر امام رضا (ع) است گفت: تا امروز روزی هزار نفر زائر اولی که به‌دلیل پول نداشتن امکان زیارت نداشتند به مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون از سراسر کشور بیش از هشتصد هزار نفر زائر اولی به مشهد و زیارت امام رضا (ع) اعزام شدند افزود: اعتبارات و امکانات ما برای رفع مشکلات مردم محدود است و از مسئولان دولت در راور تقاضا داریم تا با تلاش بیشتر در جهت رفع مشکلات مردم همت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها