روایت آزادیخواه از جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس

کد خبر: 898966

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد که ما این توان را در عرصه عمل داریم که انجام امورات مساجد را برعهده بگیریم.

روایت آزادیخواه از جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه معاونینش مهمان کمیسیون فرهنگی بود و گزارشی را از عملکرد این سازمان به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که ما ۲۵۰۰ روحانی مستقر در روستا‌ها داریم که بنا داریم این میزان را در سال‌جاری به حدود ۵ هزار نفر برسانیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: قمی گفت که قریب به هزار هیأت مذهبی در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است که فعال هستند و برنامه دارند. همچنین عنوان کرد که ما در عرصه عمل این توانمندی را داریم و در خود می‌بینیم که اداره امور مساجد را برعهده بگیریم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین افزود ما در کشور حدود ۲ هزار انجمن اسلامی بانوان و حدود ۲۰ هزار کانون فرهنگی در کشور داریم.

وی افزود: در نهایت بنابر این شد تا کمیته برنامه بودجه و اصلاح ساختار ذیل کمیسیون فرهنگی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلف این سازمان را رصد کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همچنین در این جلسه نمایندگان فدراسیون جانبازان و معلولین کشور با حضور در کمیسیون گزارشی را از عملکرد تیم جانبازان و معلولین در بازی‌های آسیایی جاکارتا به اعضا ارائه کردند و خواستار توجه به وضعیت بودجه‌ای این فدراسیون در بررسی بودجه سال آتی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها