حجت‌االاسلام رستمی: دانشگاه امروز بر خلاف خواسته دشمن زنده است

کد خبر: 900642

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه امروز بر خلاف آنچه دشمن می‌خواهد بازنمایی رسانه‌ای شود نه پژمرده و خموده بلکه حی و زنده است

حجت‌االاسلام رستمی: دانشگاه امروز بر خلاف خواسته دشمن زنده است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری طی پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیام خود نوشت:

«۱۶ اذر یادآور روزی است که سه دانشجوی دین‌دار و وطن‌دوست این خاک در برابر آتش گلوله استکبار که از تفنگ استبداد بیرون آمده بود، ایستادند و جان شیرین دادند تا استقلال را که همان آزادی در وسعت یک ملت است جان دوباره بخشند. هر چند این جوانه استقلال‌خواهی تا انقلاب بزرگ حضرت روح‌الله زیر خاک سرد استبداد پهلوی ماند، اما همسو با پیروزی بزرگ مردم در بهمن ۵۷ و ممزوج شدن با دو مولفه حیات‌بخش معنویت و عدالت به درختی تناور بدل گشت و در جای جای کشور ریشه نهاد.

وی در بخش دیگر پیام خود اعلام کرد: امروز دانشگاه و دانشجو بر خلاف آنچه دشمنان یعنی همان قاتلان عزیزانمان در ۱۶ آذر می‌خواهند و در ینگه دنیا برایش نسخه می‌پیچند نه در مقابل نظام و ملت بلکه در کنار امام و امت است و در این خیل عظیم، استثنا‌ها وزنی ندارند. دانشگاه امروز بر خلاف آنچه دشمن می‌خواهد بازنمایی رسانه‌ای شود نه پژمرده و خموده بلکه حی و زنده است. زنده به علم‌آموزی، زنده به عدالت‌خواهی و آزاداندیشی و زنده به استقلال و معنویت و دین‌مداری. روز دانشجو بر همه عزیزان مبارک.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها