آیت الله خاتمی: نظام اسلامی در حال حرکت به سوی قله است

کد خبر: 907976

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام اسلامی در حال حرکت به سوی قله است.

آیت الله خاتمی: نظام اسلامی در حال حرکت به سوی قله است

خبرگزاری مهر: آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در ری گفت: برخی در فضای مجازی مطرح کردند، که نظام اسلامی دچار فروپاشی محتوایی شده و در شیب سقوط و فروپاشی قرار گرفته است، اما نظام اسلامی در حال حرکت به قله است.

وی هدف دشمنان را براندازی نظام اسلامی و دست برداشتن مردم از نظام دینی دانست و گفت: ۲۶ دی ماه سال ۵۷ شاه فراری شد و امام(ره) ۱۲ بهمن آمد و حکومت اسلامی تشکیل داد، که به نسل دست فاطمه تا ظهور امام زمان(عج) باقی خواهد ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری از خواب عده ای برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: برخی می خواهند قانون اساسی را با هدف ضربه زدن به ولایت تغییر دهند، اما این هدف را به گور خواهند برد.

وی خطاب به فتنه گران گفت: تا یک حزب اللهی در این کشور هست، ارزوی های خود را به گور خواهید برد.

خاتمی هوی، هوس و ریاست را عامل فتنه ۸۸ دانست و گفت: آن ها برای رسیدن به هدف شیطانی خود در پی ابطال انتخابات بودند، اگر ۱۰ بار نیز انتخابات ابطال می شد، مردم به ضد خلق ها رای نمی دادند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مردم در ۹ دی وارد صحنه شدند، گفت: احمقانه است، که بگوییم، شعار را به مردم یاد می دادند، گفت: در ۸ ماه فتنه دنیای دروغ گفتند، که یکی از آن ها دروغ تقلب و رمز آشوبگری بود، آن ها گفتند، دختر شهیدی را دستگیر کردند و آتش زده و در بهشت زهرا(س) دفن کردند و اشک تمساح ریخت، بعد او پیدا شد، دختر شهید نبود، نه آتش زده و نه دفن کرده بودند، می خواستند، فضای جامعه را غبار آلود کنند.

وی با بیان این که این دروغ ها و غبارآلودی ها ادامه دارد، گفت: افرادی که خود عامل گرانی های اخیر هستند، می خواهد مشکلات را به پای رهبری بگذارند، اما محاکمه مفسدان اقتصادی و تشکیل شورای عالی اقتصادی سبب آرام شدن ائشاع اقتصادی شد، هرگاه در طول ۴۰ سال به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم، کارها درست شد، این دروغ ها از نوع فتنه ۸۸ است.

خاتمی گفت: در افتادن فتنه ها با سیدالشهدا(ع) خون مردم را به جوش آورد، مردم پای کار آمدند و اجازه ندادند، فتنه گران به اهداف خود برسند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها