قائم مقام صدا و سیما: عده‌ای در فتنه ۸۸ دچار توهم شدند

کد خبر: 907993

قائم مقام سازمان صداوسیما با بیان این که عده‌ای در فتنه ۸۸ دچار توهم شدند، گفت: رسانه‌های دشمن در فتنه ۸۸ با دروغ پراکنی سعی در ناآرامی داشتند.

قائم مقام صدا و سیما: عده‌ای در فتنه ۸۸ دچار توهم شدند

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام رمضانعلی موسوی مقدم بعد از ظهر شنبه در مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی که در سالن «فجر» نسیم شهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: دشمن برای فتنه ۸۸ و اغتشاشات برنامه ریزی کامل کرده بود، بیش از ۱۰۰ شبکه ماهواره‌ای به کار گرفته شد و مطالب دروغ را رواج دادند و آن قدر دروغ را پروراندند و بزرگ گفتند، که راست جلوه کند.

وی افزود: انقلاب ما بر اساس اعتقادات دینی بود، اما شبکه رسانه‌ای دشمن در حال تبلیغات ضد اعتقادات مردم است، این شبکه‌ها تحت فرماندهی واحد و عمدتا صهیونیستی است، این همه هجمه و فشار و تبلیغات سوء علیه یک ملتی که می‌خواهد استقلال خود را حفظ کند.

قائم مقام صداوسیما گفت: مردم در ۹ دی خودجوش آمدند و این حرکت ناشی از شناخت و بصیرت این ملت بود، که اگر همین بصیرت نبود، امروز کشور ما آرامش نداشت، دشمن شناسی مردم و درک درست آن‌ها از شرایط موجود سبب شد، تا این امت بر دشمنان پیروز شده و عقبه دشمن را درک کند.

موسوی مقدم گفت: انقلاب اسلامی به صورت استراتژیک با دشمن مقابله می‌کند، اگر با تاکتیک مقابله کرده و استراتژی دشمن را نشناسیم، دشمن با تغییر تاکتیک می‌تواند، به هدف خود برسد، باید عقبه دشمن را خوب بشناسیم و در فتنه سال ۸۸ مشاهده کردیم، عده‌ای دچار توهم شده بودند، اما رهبری دشمن اصلی را نشانه رفتند، اگر استراتژی دشمن به خوبی شناخته و بمباران شود، دشمن ناکام می‌ماند.

وی گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی با قدرت تمام و با بصیرت مردم به راه خود ادامه می‌دهد، نباید دچار غفلت و انحراف شویم، که اگر این طور شد، شکست خواهیم خورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها