جلیلی: دشمن همه توان خود را برای مقابله با ایران به میدان آورد

کد خبر: 908188

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس سابق رژیم آمریکا بیان کرد که برخی به ما می‌گویند چرا فلان کار را در برابر ایران نکردید در حالی که اینطور نبود که ما کاری را که می‌توانستیم انجام نداده باشیم بلکه هر آنچه در توانمان بوده در برابر ایران انجام دادیم.

جلیلی: دشمن همه توان خود را برای مقابله با ایران به میدان آورد

خبرگزاری تسنیم: سعید جلیلی صبح امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در قرآن کریم به ما یادآوری شده این است که هر حرکت الهی و مبتنی بر حق وقتی‌که شروع می‌شود این‌گونه نیست که شیاطین بیکار بنشینند.

وی افزود: پیامبران بزرگ الهی نیز هرگاه حرکتی را شروع می‌کردند برای اینکه به آن اهداف مقدس برسند شیاطین بیکار نمی‌نشستند و برای مقابله با آن حرکت از همه توانی که داشتند استفاده می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: تاریخ انبیا به‌وضوح برای ما بیان می‌کند که حرکت‌های بزرگی که از سوی پیامبران بزرگ شروع می‌شد متقابلا شیاطین و مستکبران نیز در برابر آن‌ها می‌ایستادند.

وی جنگ حق و باطل و جنگ پیامبران با مستکبران را یک جنگ قدیمی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست، وقتی شما یک حرکت بزرگ را شروع می‌کنید می‌خواهد ادامه راه انبیا باشد و در دنیا حق طلبی را صدا بزند طبیعی است کسانی که منافع و اهداف باطلی دارند نمی‌توانند این حرکت را قبول کنند بنابراین آن‌ها نیز در برابر آن می‌ایستند و توطئه و هر آنچه از دستشان بربیاید شروع می‌کنند.

جلیلی گفت: همه ما به‌خوبی واقف هستیم و در آموزه‌های دینی نیز به ما گفته اند اگر یک حرکت حقی باشد عده‌ای که آن را برنمی‌تابند در برابر آن می‌ایستند، در چهل سال انقلاب نیز ما ابن موضوعات را زیاد دیدیم و چیز جدید نبوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما خود بیان می‌کنند که ما هر آنچه داشتیم به کار گرفتیم، رئیس سابق رژیم آمریکا رسما بیان کرد که برخی به ما می‌گویند چرا این کار را در برابر ایران نکردید در حالی که اینطور نبود که ما کاری را که می‌توانستیم انجام دهیم، ولی انجام نداده باشیم بلکه ما هر آنچه در توانمان بوده در برابر ایران انجام دادیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنان تا جایی که توانستند از رژیم طاغوت، از مخالفان انقلاب و در جنگ تحمیلی به صدام کمک کرده و فشار‌های مختلفی را به کشور ما تحمیل کردند که این هم ادعا و اعترافات خود آن‌هاست و هم آنقدر شواهد وجود دارد که خود آن‌ها منکر نمی‌شوند بلکه تایید هم می‌کنند.

در حال تکمیل...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها