ضرغامی: حماسه ۹ دی نشان‌دهنده بصیرت مردم بود

کد خبر: 908232

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به زمینه‌سازی فتنه‌های نوظهور در منطقه و داخل ایران توسط استکبار جهانی گفت: حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت مردم بود.

ضرغامی: حماسه ۹ دی نشان‌دهنده بصیرت مردم بود

خبرگزاری فارس: عزت الله ضرغامی امروز با بیان اینکه بهم خوردن معادلات منطقه‌ای که به نفع ایران بوده، خوشایند استکبار جهانی و وابستگان منطقه‌ای آن‌ها نیست، اظهار کرد: استکبار جهانی هر چقدر برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و کاستن از اقتدار انقلاب هزینه کردند، نتایج عکس گرفته و اکنون به دنبال پیاده‌سازی برنامه‌های جدید برای ضربه زدن به وحدت شکل گرفته در جامعه اسلامی هستند که برای مقابله با این دسیسه‌ها، هر ایرانی وظیفه دارد از وحدت ملت ایران اسلامی پاسداری کند.

وی با اشاره به زمینه‌سازی فتنه‌های نوظهور در منطقه و داخل ایران توسط استکبار جهانی نیز اذعان کرد: نیرو‌های استکبار جهانی با توجه به ظرفیت خود و پوشش اعتباری توسط وابستگان خود در منطقه همچون عربستان، نقشه‌های جدیدی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در فکر می‌پرورانند که باید از ایجاد زمینه برای فتنه‌های نوظهور جلوگیری کنیم.

عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه استکبار جهانی در هر حوزه‌ای که برای ضربه زدن به نظام وارد شده، شکست خورده است، افزود: در شرایط جدید باید در مقابل هر چیزی که بتواند امنیت کشور را برهم بزند یا به پایداری در کشور لطمه وارد کند و یا بین مردم اختلاف ایجاد کرده و در تلاش برای ایجاد ناامیدی در مردم باشد، با وحدت همانند حماسه ۹ دی ایستادگی کرده و اقتدار ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

ضرغامی با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ نیز اظهار کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان نظام سعی کردند با اختلاف افکنی بین مردم، نظام جمهوری اسلامی را از درون آسیب‌پذیر کنند و تا حدودی هم به اهدافشان رسیدند، اما بصیرت مردمی با رهبری آگاه و هوشیار جلوی پیشروی دشمن را گرفت.

وی اضافه کرد: باید از حماسه مردمی ۹ دی سال ۸۸ درس بگیریم که برنامه‌های دشمنی به خوبی فهم شود و با حواسی جمع از وحدت فراگیر ملت ایران پاسداری کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با بیان اینکه هر حرکتی که در زمین دشمن بازی کردن تلقی شده و وحدت را در جامعه به خطر اندازد محکوم است، گفت: ملت ایران مردمی آزاد هستند و در کنار همه آزادی‌ها و حضور در صحنه و مسایل و اتفاقات قانونی، به هیچ وجه اجازه دخالت دیگران در تعیین سرنوشت خود نمی‌دهند و با هر چیزی که وحدت ملت ایران را به عنوان یک ارزش مهم در کشور به خطر بیاندازد به شدت مقابله می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها