تجمع دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت ۹ دی

کد خبر: 908343

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت مدرس همزمان با سالروز حماسه ۹ دی در این دانشگاه تجمع کردند.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت ۹ دی

خبرگزاری تسنیم ، در نهمین سالگرد حماسه 9 دی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت مدرس در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه تجمع کردند.

این تجمع با صدور بیانیه و قطعنامه‌ای به پایان رسید.

در متن بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی آمده است: نهم دی ماه 88 یادآور راهپیمایی میلیونی ملت انقلابی ایران در اعلام برائت از ساختارشکنان و پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری بود که با بهانه واهی تقلب در انتخابات تاریخی 22خرداد، به بیراهه رفتند . مردم ایران اسلامی درحماسه بزرگ 9 دی نشان دادند، طراحی کودتا، جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و پیاده نظام های آن در داخل کشور، خللی در التزام ملت ولایتمدار به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد. این روز تجلی شور و شعور حسینی و آزمون بصیرت مردم در تقابل با بی بصیرتی برخی خواص بود. ملت غیور ایران با استعانت از فرمایش گهربار حضرت امیرالمومنین علی(ع) ( مَن نامَ‌ لَم‌ یُنَم عَنه )، خطر دشمن را درک نموده و قدم در عرصه ی دفاع از ارزشهای والای اسلام و انقلاب نهادند.

حماسه 9 دی، توانست با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی )، انقلاب اسلامی را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که از سوی کانون‌های فکری و عملیاتی جریانات استکباری و صهیونیستی طراحی و مدیریت می‌شد، عبور دهد و سرآغاز جدیدی در روند تکامل نظام اسلامی و استحکام پیوند ناگسستنی امام و امت پدید آورد.

ما دانشگاهیان انقلابی تربیت مدرس نیز همگام با خیل عظیم امت حزب الله و در سنگر دانشگاه، تجدید عهد و میثاق ابدی و ناگسستنی خود را با نائب برحق حضرت ولی عصر(عج)؛ امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می داریم و لحظه ای از جهاد فی سبیل الله در مسیر اعتلای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیکار و مبارزه با معاندان و منافقان داخلی و خارجی بالأخص در درون این دانشگاه از پای نخواهیم نشست.

همچنین در قطعنامه بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تاکید شد: "پیوند امام و امت که عزت، استقلال، بصیرت و ده‌ها موهبت دیگر را به دنبال داشت، پدیده‌ای زودگذر و نهالی بی‌ریشه نبود که در مواجهه با طوفان‌های سهمگین دشمنی‌ها و فتنه‌ها در مسیر حرکت انقلاب اسلامی به ورطه نابودی رود.

نهم دی‌ماه 1388 مصداق برجسته و روشن پیوند ناگسستنی میان ملت و نظام است که یک بار دیگر به مجمع استکبار و نفاق نشان داد که دفاع تمام قد ملت از نظریه حکومت اسلامی و تئوری «ولایت فقیه» به عنوان دکترینی راهگشا برای مدیریت و حرکت جوامع به سمت پیشرفت و عدالت شناخته می­شود و این موضوع تنها ریشه در روح ایمان و ولایتمداری یک ملت داشته و از این جهت به مرور زمان دچار رخوت نخواهد شد.

1-دانشگاهیان انقلابی تربیت مدرس ، پیمان خود را با شهدای راستین اسلام و انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا تجدید می کنند و تعهد می کنند که تا پای جان در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم باشند.

2- یوم الله 9 دی یادآور بصیرت و فهم ملت بزرگ ایران از توطئه های استکبار خارجی و عوامل درونی اش است و حضور به موقع مردم در بزنگاه های حساس انقلاب اسلامی و حرکت خودجوش میلیونی آنها ، هر توطئه و برنامه ریزی دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی ایران را در نطفه خفه کرده و درس پایمردی و آگاهی، به دشمنان خارجی و داخلی کشور و انقلاب داده است.

3- بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، تداوم جهاد در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رمز از پیش روی برداشتن مشکلات است و کلید حل مشکلات ، تنها اتکا به استعدادهای بومی و توان داخلی می باشد و مسئولین بدانند که وحدت کلمه و اتحاد تنها راه برون رفت از چالش های پیش رو است.

4- دانشگاهیان انقلابی تربیت مدرس بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند که ابراز دشمنی و کینه از نظام اسلامی ایران از طریق تحریم اقتصادی، حملات رسانه‌ای و سایبری، فتنه‌انگیزی و جنگ روانی، راه‌هایی آزموده شده برای آنان و شیوه‌ه ای نخ نما در برابر سد ملت است و جز فضاحت و زبونی و سقوط برای آنان ثمره دیگری نخواهد داشت..

5- حامیان فتنه در داخل دانشگاه تربیت مدرس بدانند که سربازان جان بر کف ولایت اجازه عرض اندام و خودنمایی به آنان در سطح دانشگاه نخواهند داد و این را بدانند که تبدیل دانشگاه تربیت مدرس به مأمن ضد انقلاب و گروه‌های معاند و دست نشانده آمریکا آرزویی دست نیافتنی و خیالی باطل است."

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها