ماندگاری: برخی مسؤولان نگاهشان بر خلاف نگاه رهبری به آمریکا است

کد خبر: 908394

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: رهبر انقلاب داد می‌زنند که مشکل مملکت باید از طریق مردم و با نگاه داخل حل شود ولی برخی مسؤولان نگاهشان به خارج و اولویت‌شان آمریکا است.

ماندگاری: برخی مسؤولان نگاهشان بر خلاف نگاه رهبری به آمریکا است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در دومین یادواره استانی شهدای مدفون در امام‌زادگان و بقاع متبرکه استان خراسان رضوی در بقعه امام‌زادگان عین علی(ع) و زید علی(ع) در شهر درود گفت: از ۷۴ شهید شهر درود ۷۰ شهید در بقعه این امام‌زادگان مدفون هستند که موجب افزایش درجه معنوی بقاع متبرک شدند.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: بصیرت برای پیدا کردن راه حق نیاز است که اولین بصیرت در پیدا کردن معبود است، ما انسان‌ها همیشه به دنبال پیدا کردن معبود هستیم.

بی‌خداها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

وی افزود: هر انسانی به دنبال خدا خواهد رفت ولی بی‌بصیرتی است که انسان در انتهای زندگی به دنبال خدا بگردد، از اول کارها به دنبال خدا بروید، بی‌خداها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند فقط هر از گاهی جولانی می‌دهند، یزید می‌خواست نام امام حسین(ع) را پاک کند ولی آیا توانست؟

ماندگاری بیان کرد: رهبر انقلاب به ترامپ گفت که ۶ رئیس‌جمهور قبل از تو بودند و نتوانستند انقلاب را از بین ببرند و تو نیز نخواهی توانست، این از بصیرت است، وقتی مسؤولان سراغ آمریکا رفتند رهبر گفت که قابل اطمینان نیستند و امروز و پس از مذاکره با کدخدا به این نتیجه رسیدند.

باید بخاطر نتایج انتخاب‌هایمان در انتخابات استغفار کنیم

وی خاطرنشان کرد: ما برای آن فرزندانی از اهل‌بیت بقعه ساختیم که با خدا بودند، اتصال پدر و پسری به کسی ارزش نمی‌دهد بلکه اتصال با خدا ارزش‌ساز است، ما با هیچ کس عقد اخوت نبستیم و هر کس با خدا باشد تاج سر ما است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: عامل برخی مشکلات بخاطر دشمن، قسمتی مسؤولان هستند ولی قسمتی دیگر خود ما مردم هستیم، سه قشر را ما در انتخابات انتخاب می‌کنیم و باید بخاطر نتایج انتخاب‌هایمان در انتخابات استغفار کنیم.

وی متذکر شد: بصیرت یعنی اینکه بخاطر رضای خدا اگر ‌کسی از دستمان ناراحت شد اشکالی ندارد، بصیرت دوم یاد قیامت است، باید بدانیم آخر کار کجا است؟ هر کسی قدرت‌پرست، پول‌پرست، شهرت‌پرست و پست‌پرست باشد قطعا بی‌بصیرت است چون زندگی اخروی را فراموش کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: همین که در انتخابات پیروز نشدند و گفتند که انتخابات باطل است و با کارشان مردم را به صحنه کشاندند و خیابان‌ها را به آتش کشیدند و مردم را کشتند، این‌ها کسانی بودند که بصیرت نداشتند.

خراب کردن جامعه، هدف آوردن دختران به ورزشگاه است

وی بیان کرد: بی‌بصیرتی موجب شده که بانوان وسیله فروش کالا در بازار شدند، باید شأن جامعه و بانوان حفظ شود، با اشتغال خانم‌ها موافق هستیم ولی اشتغالی که در خانه باشد.

ماندگاری تصریح کرد: آن‌هایی که می‌گویند دختران بیایند ورزشگاه، دل‌شان برای دختران نسوخته بلکه می‌خواهند جامعه را خراب کنند.

وی تأکید کرد: بصیرت سوم، داشتن راهنما است، هر کس راهنمای درست انتخاب کند با بصیرت است، دستگاه ابلیس از همه چیز قلابی درست کرده، دشمن حتی امام زمان جعلی نیز درست کرده است.

ماندگاری گفت: برخی به اسم مرجعیت و از تلویزیون‌های آمریکا و انگلیس اختلاف بین شیعه و سنی را ترویج دادند، آتش اختلاف اگر ایجاد شود انگلستان با شعار تفرقه ایجاد و مدیریت کن، پیروز می‌شود.

وی اظهار کرد: امام حسین(ع) روز عاشورا جنگ را متوقف کردند تا نماز بخوانند ولی با گوش‌های خودم شنیدم فردی گفت عزاداری از نماز واجب‌تر است؛ این افراد دروغ می‌گویند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: رهبر انقلاب داد می‌زند که مشکل مملکت باید از طریق مردم و با نگاه داخل حل شود ولی برخی مسؤولان نگاه‌شان به خارج و اولویت‌شان آمریکا است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها