وزیر سابق بهداشت: به دنبال منفعت شخصی نباشیم

کد خبر: 909096

وزیر اسبق بهداشت گفت: توجه به مردم و بستن جیب خود و عدم توجه به منافع جناحی باعث پیروزی و موفقیت خواهد شد.

وزیر سابق بهداشت: به دنبال منفعت شخصی نباشیم

خبرگزاری مهر: کامران باقری لنکرانی عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی افزود: امروز ۹ سال از حماسه ۹ دی گذشته و باید توجه داشت که هرساله ما به این مهم اهمیت داده ایم زیرا این روز درسی برای آینده است.

وی ادامه داد: روزهای حساس زیادی را طی سال های گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته ایم اما ۹ دی ماه پیام فراوانی برای ما داشت که آنهم توجه و علاقه مردم به انقلاب و ولایت فقیه بود.

وزیر سابق بهداشت یادآور شد: امروز هم به گونه ای دیگر در شرایط خاص هستیم که باید با مدیریت صحیح این مشکلات را از پیش روی برداریم.

لنکرانی افزود: امروز همگان باید تلاش کنند تا از این مشکلات عبور کنیم نه اینکه بگوییم به خاطر وجود تحریم ها کاری نمی شود کرد.

وی ادامه داد: اگر به دنبال منافع شخصی و جناحی نباشیم به طور حتم موفق خواهیم بود و خداوند هم گفته عدالت را فراموش نکنید و ظلم نکنید تا منهم کمک کنم.

وزیر سابق بهداشت تاکید کرد: اگر باور داشته باشیم می توانیم از این مشکلات عبور کنیم که برای رسیدن به این موفقیت بایدهای فراوان وجود دارد.

لنکرانی تاکید کرد: دقیقا زمانیکه شاهد فشارهای دشمنان در بحث اقتصادی هستیم موضوع استیضاح وزیر اقتصاد مطرح می شود که این حرکت کار به موقع نیست.

وی یادآور شد: دشمن با برنامه های مختلف به دنبال فاصله انداختن میان مردم و مسئولین است که برای خنثی کردن این حیله دشمنان نیازمند مراقبت و برنامه ریزی هستیم.

وزیر سابق بهداشت با بیان اینکه نباید برای کار نکردن به دنبال بهانه گشت یادآور شد: زمانیکه به عنوان وزیر معرفی شدم به همکاران اعلام کردم که بودجه ما همین است و باید با همین کار کنیم.

لنکرانی تاکید کرد: جیب خود و منافع حزبی را بستیم تا بشود کار کرد و امروز نیز همین است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها