صدیقی: امر به معروف بدون حمایت مردم به نتیجه نمی‌رسد

کد خبر: 918961

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان این‌که امر به معروف و نهی از منکر بدون حمایت گسترده مردم به نتیجه نمی‌رسد، گفت: تشکیل گروه‌های هنری و استفاده از بستر هنر برای ترویج آموزه‌های موردنظر می‌تواند موجب همراهی بیشتر مردم شود.

صدیقی: امر به معروف بدون حمایت مردم به نتیجه نمی‌رسد

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی پیش از ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، بابیان اینکه افراد بسیاری برای رسیدن انقلاب به جایگاه فعلی جان خود را تقدیم کرده‌اند، اظهار کرد: نفس امام خمینی (ره) بود که منجر به برپایی انقلاب و خون شهدا مجرای نفس امام شد که این انقلاب توانست در سطح جهان مطرح شود.

وی اضافه کرد: تصویب قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر پیروزی بزرگی بود که با مشارکت شخصیت‌های مختلفی از جمله آیت‌الله جنتی و مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی حاصل شد و امیدواریم بتوانیم با این دستاورد کارهای اجرایی مورد نیاز را در سطوح مختلف دنبال کنیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری نشست‌های هم‌فکری با مجموعه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی در راستای ترویج آموزه‌های موردنظر این ستاد یاد کرد و گفت: مطالبه‌گری یکی از موضوعات مهمی است که باید در کارگروه‌های مختلف این ستاد مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تذکر لسانی همچنان تأثیرگذاری لازم را در جامعه دارد، عنوان کرد: فعالیت‌های انجام شده نسبت به فسادهایی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی وجود دارد قابل مقایسه نیست به همین علت باید اهتمام به رسانه، فضای مجازی، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و محیط‌های ورزشی در دستور کار قرار گیرد تا امر به معروف با پشتیبانی مردم فراگیر و عمومی شود و بتوانیم به نتیجه موردنظر برسیم.

صدیقی بابیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بدون حمایت گسترده مردم به نتیجه نمی‌رسد، تصریح کرد: مردم باید پرچم‌داران امر به معروف و نهی از منکر باشند؛ تشکیل گروه‌های هنری و استفاده از بستر هنر برای ترویج آموزه‌های موردنظر می‌تواند موجب همراهی بیشتر مردم شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید دلسوز و بلندگوی مردم باشند مطرح کرد: باید نسبت به حساسیت‌های مردم حساس باشیم و به دغدغه‌های موردنظر آن‌ها بیشتر توجه کنیم تا بتوانیم در مراحل مختلف اقشار مختلف را با خود همراه کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها