مجید انصاری: دشمنان اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند

کد خبر: 920539

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تهدیدات و فشار‌های اقتصادی دشمن علیه مردم گفت: در چنین شرایطی مسئولان باید مانع از پراکندگی و اضطراب فکری مردم در جامعه شوند.

مجید انصاری: دشمنان اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه برخی شخصیت‌ها همچون امام راحل وجودشان بیانگر اخلاق و رفتارشان است اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی با رفتار، منش، زندگی ساده و صداقت خود جاذبه‌ای در بین مردم ایجاد کردند که همواره سخنانشان بر دل مردم می‌نشست.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی فرصتی برای نگاه به گذشته است تصریح کرد: برای خدمتگزاران نظام ضرورت دارد که با نگاهی قدرشناسانه و آسیب‌شناسانه نسبت به ۴۰ سال گذشته ارزیابی داشته و با توجه به فراز و فرود‌ها در پی رفع قصور و کوتاهی‌ها باشند و چشم‌اندازی برای آینده نظام ترسیم کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین حادثه نیمه دوم قرن بیستم خواند و افزود: در شرایط سختی که دین اسلام به حاشیه رانده شده بود و جامعه از حیث اعتقادات دینی و مذهبی در شرایط بسیار نامناسبی به سر می‌برد و یک رژیم کاملاً وابسته از لحاظ سیاسی، و فاسد از نظر اخلاقی و سرکوب‌گر و مستبد در کشور حکومت می‌کرد انقلاب اسلامی متکی به ایمان مردم و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

انصاری بیان کرد: در دوران ستم‌شاهی، مردم سرخورده، نظام فروپاشیده، کشور عقب‌مانده، مبارزه با دین و دینداری، نهادینه شدن بی‌عدالتی، ویرانی گسترده در کشور و سرکوب شدید هر نوع اعتراض و استقلال‌خواهی در کشور حاکم بود و اشخاصی که به دنبال احقاق حقوق مردم بودند سخت شکنجه می‌شدند و در چنین شرایطی مکتب تشیع در پیروزی انقلاب بسیار مؤثر بود.

وی برجسته‌ترین ویژگی امام راحل را خودسازی و اخلاص عنوان کرد و گفت: امام از دوران جوانی برای مبارزه با نفس کار کرده و خودشان را وقف مردم کرده بودند و همواره قلبشان برای مردم می‌تپید و نگران اجرای صحیح عدالت بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای آرمان‌های بزرگ شکل گرفت، استقلال و آزادی و حکومت‌ها همواره در معرض محدود کردن آزادی‌های مردم هستند و ما به برکت انقلاب اسلامی کاملاً مستقل بوده و از نظر سیاسی زیر بار هیچ قدرتی نیستیم.

انصاری افزود: دشمنان امروز زخمی‌تر از گذشته تصور کردند با تهدید و تمدید فشار‌ها بر مردم می‌توانند انقلاب را به زانو درآورند غافل از اینکه ما به رمز عدالت‌خواهی، وحدت و تقوا که همان عوامل پیشین پیروزی ما است تکیه کرده و قدر لحظاتی که در مسئولیت هستیم را می‌دانیم و هرگز اجازه پراکندگی و اضطراب فکری در جامعه را نمی‌دهیم.

وی با اعلام اینکه امروز مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم را زجر می‌دهد خاطرنشان کرد: دشمنان بر همین زاویه تمرکز داشته و در یک جنگ روانی شدید اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند که هر یک از ما باید با پاسخگویی به ارباب رجوع و رفتار و برخورد مناسب با آن‌ها، امید را در جامعه زنده و اجازه ندهیم گرد ناامیدی مردم را نسبت به آینده خمود و ناراحت سازد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها