سیدحسن نصرالله: زمان شاه در جنوب تهران در صف آب می‌ایستادند/ زمان شاه گرسنگی و فقر بود

کد خبر: 921363

شما ببینید در مدت رهبری ولایت فقیه و در محاصره و تحریم‌های فراگیر از سال ۱۹۷۹ و در سایه ترور دانشمندان و دیگر سران، ایران همچنان ایستاده است

سیدحسن نصرالله: زمان شاه در جنوب تهران در صف آب می‌ایستادند/ زمان شاه گرسنگی و فقر بود

به گزارش شبکه خبر سید حسن نصرالله در بخشی از سخنرانی خود پیرامون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:

امام در انقلاب خود، همانطور که از بُعد عقیدتی، دینی، اسلامی و قرآنی صحبت کرد، از بُعد سیاسی، راهبردی و تبعیت شاه از آمریکا و رابطه‌اش با اسرائیل و موضع درباره فلسطین و اشغال آن صحبت کرد. او همچنین از واقعیت داخلی ایران، از کشاورزی که شاه آن را تحت نام اصلاحات ارضی نابود کرد و امنیت غذایی را از بین برد، از گرسنگی و نابودی صنعت و عقب‌ماندگی و فقر و گرسنگی و آب شرب حتی در جنوب تهران که در صف تحویل آب می‌ایستادند، امام از همه این مشکلات صحبت کرده است.

در هفته‌های گذشته با یکی از دوستان داشتیم ایران فعلی را با زمان شاه مقایسه می‌کردیم. در صنعت، علم، ورزش، کشاورزی و حوزه نظامی و حوزه‌های دیگر. دیدیم در زمان چهل ساله که زیر نظر ولایت فقیه بوده و ده سال آن را امام بوده و باقی آن را امام خامنه‌ای رهبری استثنایی بوده. شما ببینید در مدت رهبری ولایت فقیه و در محاصره و تحریم‌های فراگیر از سال ۱۹۷۹ و در سایه ترور دانشمندان و دیگر سران، ایران همچنان ایستاده است.در نظر داشته باشید که این انقلاب وارث نظام شاه بود که ایران را خراب کرده بود. امام می‌گفت این رژیم شهرها را خراب کرده و گورستان‌ها را آباد کرده است. در زمان شاه جمعیت ایران حدود سی میلیون بود و الان هشتاد میلون.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها