اشاره چندباره رهبر انقلاب به بیانیه گام دوم انقلاب در دیدار امروز صبح

کد خبر: 924453

پنج روز پس از انتشار «بیانیه‌ی گام دوم» از سوی رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان ۳ بار از متن بیانیه یاد کردند.

اشاره چندباره رهبر انقلاب به بیانیه گام دوم انقلاب در دیدار امروز صبح

باشگاه خبرنگاران جوان: حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر از حرکت بزرگ و آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نظام جمهوری اسلامی را در بهترین موقعیت و جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا را در ضعیف‌ترین شرایط دانستند و گفتند: «مردم به ویژه جوانان و همچنین مسئولان باید با وقت‌شناسی و اقدام بهنگام، از ظرفیت‌های فراوان به منظور حل مشکلات کشور استفاده کنند.»

پنج روز پس از انتشار «بیانیه‌ی گام دوم» از سوی رهبر انقلاب اسلامی و پس از نقل‌قول آیت الله شب زنده‌دار از جلسه‌ی خصوصی با رهبرانقلاب مبنی بر توصیه‌ی ایشان برای مطالعه و کار بر روی این متن، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان ۳ بار از متن بیانیه یاد کرده و به محتوای مطرح شده در آن ارجاع دادند:

۱) «جوان، امروز باید حرکت کند، از فرصت استفاده کند. موقعیت، امروز متناسب است. یک جمعیت زیاد، یک کشور بزرگ، این همه ظرفیت که من در بیانیه به اندکی از آن‌ها اشاره کردم، ظرفیت‌های کشور خیلی بیش از آن چیزی است که در کاغذ‌های ماها، در نوشته‌های ما، در گفته‌های ما آمده..»

۲) «من در پایان این بیانیه از مردم ایران برای راهپیمایی بیست و دو بهمن تشکر کردم. لکن آن تشکر بینی و بین‌اللّه خیلی کمتر و کوچکتر از آن چیزی بود که حق ملت ایران است. ملت ایران در بیست و دوی بهمن امسال کار بزرگی انجام دادند.»

۳) «در حوادث اول انقلاب، تبریزی‌ها شق‌القمر کردند و توطئه‌ی دشمن به دست خود مردم خنثی شد. بعد در دفاع مقدس و حوادث سال ۸۸ هم مردم تبریز پیش‌گام بودند. همه‌ی کشور در ۹ دی بیرون آمدند، اما تبریزی‌ها در ۸ دی راه‌پیمایی کردند. عزیزان من! در این گام دوم هم پیشگام باشید و ان‌شاءاللّه خواهید بود.»

اشاره چندباره رهبر انقلاب به بیانیه گام دوم انقلاب در دیدار امروز صبح

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها