در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟

کد خبر: 926057

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضای این شورا تشکیل جلسه داد.

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟

خبرگزاری ایسنا: سران قوا در ابتدابا قدردانی از حضور مردم فهیم ایران در راهپیمایی شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که نقشه بدخواهان این مرز و بوم را در ایجاد یأس در مردم با شکست روبرو کرد، بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شد را نقشه راه پیشرفت و تحکیم انقلاب و نظام اسلامی در دهه آینده قلمداد نموده و بر اجرای کامل آن تأکید کردند.

در این جلسه شرایط اقتصادی کشور مورد بررسی قرار گرفت، گزارشی از وضعیت قیمت و تنظیم بازار کالا‌های اساسی ارایه شد و پیشنهاد‌های سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت بهبود شیوه تخصیص ارز و تأمین کالا‌های اساسی و حمایت از قدرت خرید خانوار‌های کم درآمد مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای اصلاح سیاست‌ها و تقویت اختیارات مدیریتی برای اجرای هماهنگ سیاست‌های تنظیم بازار و حصول اطمینان از برخورداری خانوار‌ها از سیاست حمایتی دولت اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه، پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در خصوص استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه، برای تسریع در پرداخت به پیمانکاران طرح‌های عمرانی کشور و حمایت از اشتغال و تولید، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها