آیت‌الله علم‌الهدی: محور اقتدار انقلاب سپاه است

کد خبر: 935578

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: محور اقتدار انقلاب، سپاه است.

آیت‌الله علم‌الهدی: محور اقتدار انقلاب سپاه است

خبرگزاری فارس: آیت الله سیداحمد علم الهدی صبح امروز در تجمع طلاب در حمایت از سپاه پاسداران که در مدرسه علمیه نواب برگزار شد، گفت: کفار در اعمال و فتنه‌هایی که ایجاد می‌کنند در خط آتش‌افروزی هستند تا نهال یک جامعه را بسوزاند تا هویت فرهنگی ملتی را نابود کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر برخواهیم در همه توطئه‌ها که استکبار جهانی در طول ۴۰ سال گذشته این نظام انجام داده، مجموعه آتش‌افروزی‌های استکبار در تقابل با قدرت مردمی شجاعانه ملت وابسته به دین و اسلام مانند تقابل ذرات آتش خاکستر شده برابر تندباد در روز طوفانی است.

وی محور اقتدار همه این برخورد‌های ۴۰ ساله نهاد سپاه بوده به عنوان محوره اقتدار این انقلاب یعنی استکبار جهانی کارنامه همه توطئه‌ها که علیه انقلاب داشته، همه توطئه‌ها نهایتش مانند آتش‌هایی است که به خاکستر درآمد و این خاکستر با تندبادی مانند سپاه پاسداران روبه‌رو شد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه محور اقتدار انقلاب، سپاه است، یادآور شد: امامی که مرجع تقلید و قهرمان‌پرور است، آرزو می‌کند پاسدار باشد تا ارزش بالای پاسدار که می‌تواند انقلابی را در برابر استکبار عمر ببخشد، نشان می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا می‌داند سپاه خاموش‌کننده آتش‌افروزی‌های این کشور بوده است، اظهار کرد: تندبادی که خاکستر را در هوا انتشار می‌دهد، نهاد مقدس سپاه است.

وی تاکید کرد: آمریکا یا دارای هدف خاص سیاسی است که فکر می‌کند با این عنوان در جامعه تفرقه ایجاد می‌کند، مردم سپاه عامل سختی‌های کشور در برخورد آمریکا می‌دانند یا به این دلیل است که آمریکا بنای برخورد عملیاتی با نهاد سپاه را دارد که اگر این‌گونه بنا باشد، در حقیقت عامل مرگی برای آمریکا است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه بنای ذات پروردگار بر این است دشمنان دین را با نقشه‌های خود از بین می‌برد، گفت: موقعیت مقتدرانه سپاه در عرصه‌های امدادی موقعیت تثبیت شده برای مردم است، اما محبوبیت عظیم سپاه در دل ملت و اندیشه وابستگان بود که برملا نبود، اما این حرکت دشمن به شکل مانور ملی برای سپاه بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: آمریکا در منطقه بداند سپاه مسئله یک کشور است و آن را همه ملت و همه مردم با جانشان عظمت سپاه را لمس کرده‌اند، جان مردم و این کشور سپاه است و در همه جریان‌ها آن را پیشتاز می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه هر جریانی که برای ما پیش می‌آید فکر می‌کنیم یک مشکل است، اما وقتی به نتایج آن واقف می‌شویم، می‌بینیم در این مشکل نعمتی وجود دارد، اضافه کرد: مسئله سیل موضوع ناگوار برای قشر عظیمی از خانواده‌ها بود، اما این انسجام ملی از برکات سیل اخیر بوده است و مردم در حل مشکل با یک دیگر هم دست می‌شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: آنچه ما باید متوجه شویم، شناخت دشمنی دشمن و مرز این دشمنی در گام دوم انقلاب است، زیرا آن‌ها برای ما فکر‌های دیگری دارند، دشمن با دیدن ۴۰ سال آتش‌افروزی که به خاکستر تبدیل شده، از دشمنی منصرف نمی‌شود، چراکه اصل وجود خود را در خطر می‌بیند، این نظر کارشناسان سیاسی کاخ سفید بوده و آن مانع بزرگ، سلطه آمریکا، انقلاب اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اظهار مقاومت و حمایت از محور اقتدار این نظام اقتدا به امام سجاد (ع) و الهام از هدایت از این امام مقاوم‌آفرین است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها