هاشمی: رئیس جمهور در سازمان ملل دفاع خوبی از ملت ایران کرد

کد خبر: 956404

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای روحانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل دفاع خوبی از حقوق ملت ایران کرد.

هاشمی: رئیس جمهور در سازمان ملل دفاع خوبی از ملت ایران کرد

محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به اظهارات رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: سخنرانی آقای روحانی خوب و قوی بود.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل دفاع خوبی از حقوق ملت ایران داشت، اظهار کرد: روحانی به خوبی در برابر دولت‌های خواهان مذاکره مقاومت کرد و به نظرم سفر او به نیویورک پر بار بود.

هاشمی تصریح کرد: سفر آقای روحانی به نیویورک در راستای سیاست‌ها و استراتژی جمهوری اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه است/ برجام، حداقل بود؛ اگر بیشتر می‌خواهید، باید بیشتر بپردازید/ دعوت همه کشورهای متاثر از تحولات خلیج فارس و تنگه هرمز به «ائتلافِ امید»

حسن روحانی، رئیس جمهور در سخنرانی خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد که ایران در صورت عدم لغو تحریم های آمریکا علیه تهران به پای میز مذاکره نخواهد نشست.

رئیس جمهوری ایران سخنرانی خود را با اشاره به فلسطینیان آغاز کرد و تاکید کرد که از نظر دولت ایران طرح «معامله قرن» که از سوی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دنبال می شود «محکوم به شکست» است. او در سخنرانی خود گفت خاورمیانه در آتش «جنگ و تجاوزها و تعصبات مذهبی» می سوزد. به گفته او قربانی بزرگ شرایط فعلی در خاورمیانه فلسطینیان هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها