اغتشاشات اخیر پیچیده‌تر از آشوب‌های ۹۶ و ۸۸ بود

کد خبر: 962774

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر پیچیده‌تر از آشوب‌های سال‌های ۹۶ و ۸۸ بود، به اعلام جزییات راهپیمایی فردا در تهران در محکومیت این اغتشاشات پرداخت.

اغتشاشات اخیر پیچیده‌تر از آشوب‌های ۹۶ و ۸۸ بود

خبرگزاری فارس: نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشگران فردا دوشنبه ساعت دو و نیم بعد از ظهر در میدان انقلاب خواهد بود.

وی ادامه داد: از چهار مسیر میدان حر، ولیعصر، نواب و کارگر به سمت میدان انقلاب منتهی خواهد شد. سخنران این مراسم سردار سلامی خواهد بود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: روز چهارشنبه بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مراسم ۹ دی ماه را با نگاه کلان برنامه‌ریزی کرده ایم و امسال ویژه‌تر این مراسم را برگزار می‌کنیم. مردم همیشه و صادقانه در صحنه حضور داشتند.

وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر در کشور پیچیده‌تر از اغتشاشات سال‌های ۹۶ و ۸۸ بود و مقام معظم رهبری با هوشمندی و حکمت این فتنه را در هم پیچیدند مردم لبیک گفتند.

وی ادامه داد: فرمایش‌های رهبری دفاع از یک قوه و تصمیم نبود بلکه دفاع از کیان یک نظام بود. برخی‌ها گفتند که ایشان از گرانی‌ها و یک تصمیم حمایت کردند در حالی که اینطور نبود.

وی بیان کرد: امسال ۹ دی با شکوهی تحت عنوان میثاق با ولایت را شاهد خواهیم بود؛ و مراسم میدانی را با نگاه کشوری روز دوشنبه شاهد خواهیم بود.

ادامه دارد ...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها