واعظی: قالیباف عملکرد آنچنانی ندارد و قابل مقایسه با روحانی نیست / آقای واعظی! کشته شدن مردم و تورم ۴۵ درصدی عملکرد درخشان روحانی است!

کد خبر: 965474

با این حساب باید گفت اگر کشته شدن مردم، گرانی افسارگسیخته دلار و ارزاق عمومی و شکستن رکورد تورم عملکرد و افتخار محسوب می شود، قالیباف توفیق چندانی در این زمینه نداشته است!

واعظی: قالیباف عملکرد آنچنانی ندارد و قابل مقایسه با روحانی نیست / آقای واعظی! کشته شدن مردم و تورم ۴۵ درصدی عملکرد درخشان روحانی است!

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در اظهاراتی عجیب پیرامون انتقادات محمدباقر قالیباف گفت من صحبت های آقای قالیباف را اصلا نشنیدم اگر این حرف‌ها را زده باشد ایشان باید به گذشته وعملکرد خود برگردد.

او در عین حال که گفته است صحبت های قالیباف را نشنیده است و بر مبنای اظهارات خبرنگاران اظهار نظر کرده گریزی هم به عملکرد قالیباف در شهرداری زده است و به انتقاد در این زمینه پرداخته است. واعظی که خود حدود ۱۰ سال از قالیباف بزرگتر است و رئیس دفتر رئیس جمهوری است که ۷۱ سال سن دارد هم چنین گفته است که قالیباف نه جوان است و نه عمکلرد آن چنانی داشته است.

اما در مورد این اظهارات می توان چند نکته مختصر بیان کرد:

طی سال های اخیر یکی از مهم ترین شگردهای تبلیغاتی و حتی مدیریتی روحانی و اطرافیان او به جای تاکید بر کارهایی که کرده اند حمله به رقبا بوده است. روحانی هم چنان پس از گذشت ۶ سال از دولتش نیز تقصیرها را به گردن دولت قبل می اندازد و حتی کاری که دولت خودش انجام داده (پرداخت آخرین قسط ۹۴۷ میلیون دلار به صدا و سیما) را نیز به گردن دیگران می اندازد. در این میان حتی به نظر می رسد دروغ گویی نیز چندان قبحی در نظر برخی از افراد حاضر در دولت ندارد. چه آن جا که حرف از دیوار کشیدن در خیابان زده می شود چه آن جا که در مورد سعه صدر در دولت.

با این وصف این که محمود واعظی معتقد است باید به کارهای خودمان بپردازیم و نه انتقاد علیه دیگران نه عجیب بلکه خنده دار به نظر می رسد.

از طرف دیگر بد نیست آقای واعظی برای دانستن این که شهرداری در دوران قالیباف چه عملکردی داشته است فقط نیم نگاهی به شهردار و شورای شهر حامیان دولت بیندازد. همان طور که در محافل سیاسی گفته می شود روحانی یکی از عواملی بود که باعث شد حکم شهرداری نجفی برای تهران امضا شود. اگر منظور آقای واعظی از عملکرد خوب همسرکشی، رها کردن خیابان های برف زده و باران زده و ویران کردن گروه مجلات همشهری است باید به ایشان حق بدهیم که قالیباف در این زمینه عملکرد خوبی نداشته است!

بهتر نیست آقای واعظی برای این که ذهن مخاطبانش روشن شود کمی از عملکرد کنونی شهرداری نیز بیان کند تا مردم بیش تر بدانند چه تعداد مترو، خطوط حمل و نقل عمومی، بزرگراه و ... در زمان شهرداری اصلاح طلبان ساخته شده است؟ جز این است که ایستگاه های ساخته شده توسط مدیریت قالیباف اکنون هر چند ماه یک بار توسط اصلاح طلبان افتتاح می شود؟

شاید هم بد نباشد ایشان نگاهی به عکس های حضور روحانی در افتتاح خط مترو تهران بیندازد و از خود بپرسد چرا روحانی برای این عملکرد از نظر واعظی نه چندان زیاد به خود زحمت داده و حاضر شده است؟!

اما نکته تاسف بار صحبت های واعظی آنجاست که از موفقیت دولت در به انجام رساندن پروژه ها طی زمان تحریم سخن می گوید! ظاهرا همانند تعریف عملکرد از دیدگاه رئیس دفتر رئیس جمهور با مردم متفاوت است چرا که آخرین پروژه موفقیت آمیز! دولت فاجعه گرانی بنزین و نحوه اجرای آن بود که به کشته شدن ده ها تن از شهروندان کشور منجر شد. یا شاید بد نیست به جهش ۲ هزار تومانی دلار طی این ۱۰ روز اشاره کنیم که باعث شده است قیمت این ارز دوباره به ۱۴ هزار تومان برسد!

با این حساب باید گفت اگر کشته شدن مردم ، گرانی افسارگسیخته دلار و ارزاق عمومی و شکستن رکورد تورم عملکرد و افتخار محسوب می شود، قالیباف توفیق چندانی در این زمینه نداشته است!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها