انبارلویی: توهم اصلاح‌طلبان اقتصاد کشور را فلج کرد

کد خبر: 968146

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید به مردم خدمت کرد. برخی از چهره‌های اصلاحات جز فریبکاری و دروغ‌پردازی حرفی برای گفتن ندارند؛ نمی‌توان به شعور مردم اهانت کرد و فهم مردم را از اوضاع کنونی نادیده گرفت.

انبارلویی: توهم اصلاح‌طلبان اقتصاد کشور را فلج کرد

خبرگزاری دانشجو: کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ، در خصوص ادعاهای مطرح شده توسط کرباسچی دبیرکل حزب اصلاح طلب کارگزارن سازندگی پیرامون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، عنوان کرد: کارنامه اصولگرایان در دولت و مجلس، شفاف و مشخص است و عملکرد کارگزاران نیز در دولت هاشمی و روحانی نمایان است. شاخص‌های تولید ناخالص ملی، تورم و ایجاد فضای کسب‌وکار در دولت فعلی را می‌توان با دولت‌های گذشته قیاس کرد.

وی افزود: توهم جریان اصلاحات و علی الخصوص کارگزاران سازندگی، اقتصاد را فلج کرده‌اند؛ مسئولان برجام را امضا کردند و تمام منافع را از دست دادند، حتی یک امتیاز هم نگرفتند. وابسته‌گان حزب کارگزاران سازندگی که در دولت فعلی حضور دارند، دچار ناکارامدی و حتی نابلدی در کار هستند.

انبارلویی در خصوص کاهش اعتماد عمومی به دولت، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده دولت در پایین ترین سطح محبوبیت قرار دارد. برخی از چهره‌های اصلاحات جز فریبکاری و دروغ‌پردازی حرفی برای گفتن ندارند؛ نمی‌توان به شعور مردم اهانت کرد و فهم مردم را از اوضاع کنونی نادیده گرفت.

وی پیرامون حمایت جریان اصولگرا از دولت دوازدهم، بیان داشت: اصولگرایان معتقدند دولت و مجلس و دستگاه قضایی یک مجموعه یکپارچه هستند و باید این یکپارچگی را در برابر دشمنان حفظ کرد؛ آمریکا و جریان‌های وابسته سعی بر هم زدن نظام را دارند.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: دولت فعلی دچار پیری و بی‌عرضگی است و برای حل مشکلات و کارآمد کردن دولت، از کمکی دریغ نخواهیم کرد؛ معتقدیم طرف‌مان مردم هستند و فارغ از اینکه چه دولتی بر سرکار قرار باشد، باید به مردم خدمت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها