قدیری‌ابیانه: تصور مردم از درآمد‌های نفتی صد‌ها برابر واقعیت است

کد خبر: 968757

یک دکترای علوم استراتژیک با اشاره به تصور نادرستی که درباره درآمد‌های نفتی ایجاد شده، اظهار داشت: تصور مردم از درآمد‌های نفتی صد‌ها برابر واقعیت است و این نگاه باید اصلاح شود.

قدیری‌ابیانه: تصور مردم از درآمد‌های نفتی صد‌ها برابر واقعیت است

خبرگزاری فارس: محمد حسن قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک در جلسه مشترک دبیرخانه تشکل‌ها و دفاتر هم‌اندیشی اساتید با اشاره به تصور نادرستی که در جامعه درباره درآمد‌های نفتی ایجاد شده اظهار داشت: تصور مردم از درآمد‌های نفتی صد‌ها برابر واقعیت است و این نگاه باید اصلاح شود.

وی افزود: حتی خود اساتید و دانشجویان هم از درآمد واقعی نفت بی خبر هستند. آن‌ها هم تصورشان صد‌ها برابر واقعیت است. درحالی که کل صادرات نفت قبل از تحریم دو میلیون و سیصد هزار بشکه در روز بوده که اخیرا این رقم به ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

قدیری ابیانه بیان کرد: زمانی که مردم در جریان واقعیت‌ها نباشند، معلوم است مشکل ایجاد می‌شود. مردم بر این تصور هستند که پول بسیاری در کشور وجود دارد و وضعیت زندگی آن‌ها اینچنین نابسامان است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید صورت مسأله را خودمان بشناسیم چراکه فتنه هنوز تمام نشده است و این توهم وجود دارد که ما آنقدر درآمد داریم که نیاز‌های مردم باید تأمین شود. فتنه‌ها یکی پس از دیگری در راه است، مگر اینکه افکار عمومی را روشن کنیم و واقعیت‌ها برای مردم روشنگری شود.

قدیری ابیانه افزود: مردم باید اعتماد کنند و امروز دیگر کسی اعتمادی به دولت ندارد چراکه آن‌ها دیگر امیدی ندارند تا دولت برای شان کاری کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها