آیت‌الله صدیقی: نخستین‌‌ میوه شهادت سپهبد سلیمانی عملیات کوبنده‌ ‌بود

کد خبر: 970162

امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی، جریان سازی جهانی مبارزه با استکبار را تقویت کرد.

آیت‌الله صدیقی: نخستین‌‌ میوه شهادت سپهبد سلیمانی عملیات کوبنده‌ ‌بود

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله کاظم صدیقی در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و هفتمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار داشت: خونی که قیامت به پا کرد خون تنها یک شخص نبود بلکه خون یک ملت بود. فردی که مجاهدانه در مسیر خدا مجاهدت کرد و حراست مرزهای اسلام را بیش از 40 سال برعهده داشت، نورانیتی عظیم داشت که با شهادتش منفجر شد و عالم را درنوردید.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی تحول و بستری جدید را در مسیر گام دوم انقلاب رقم زد و جریان سازی جهانی مبارزه با استکبار را تقویت کرد.

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: داغ از دست دادن شهید سلیمانی بسیار سنگین بود، بعد از رحلت امام خمینی(ره) کسی اشک رهبر معظم انقلاب را ندیده بود، اما اشک ایشان هنگام نماز دل همه را سوزاند.

وی تصریح کرد: ضرب شصتی که هم‌سنگران سردار دل‌ها از مکتب اسلام بر پیکره جریان استکبار نشان دادند سیلی به ترامپ نبود بلکه سیلی به جریان استکباری غرب بود. اولین میوه شهادت این سردار بزرگ عملیات کوبنده ایران بود.

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: رسول اکرم (ص) بیان داشته‌اند با دو دسته دشمن باید مبارزه کرد و مبارزه با منافقین یکی از این دسته‌ها است. حضرت زهرا (س) پرچم‌دار عرصه نبرد با منافقان بود و همان‌طور که عنوان‌شده توسط منافقین به شهادت رسیدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها