برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۲۰۰ نقطه کشور

کد خبر: 976015

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی در بیش از ۵۲۰۰ نقطه، در بیش از ۱۰۰۰ شهر و شهرستان و بیش از ۴۲۰۰ روستا برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۲۰۰ نقطه کشور

خبرگزاری مهر: نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی در بیش از ۵۲۰۰ نقطه، در بیش از ۱۰۰۰ شهر و شهرستان و بیش از ۴۲۰۰ روستا، حتی در روستا‌های کمتر از ۱۰ خانوار به منظور تجدید پیمان با اهداف انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از آن جهت که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و فرهنگی است، امسال به بیش از ۲۰ هزار غرفه فرهنگی، هنری و مشاوره‌ای در مسیر راهپیمایان مجوز دادیم که ۱۵۰۰ غرفه در مسیر راهپیمایان تهران قرار گرفته و در حال تجهیز هستند.

لطفی گفت: در بیش از ۲۵۰ کیلومتر مسیر راهپیمایی در تهران و شهرستان‌ها امکانات صوتی فراهم شده که تنها در محیط پیرامونی میدان آزادی تا حدود ۱۵ کیلومتر از این امکانات صوتی قرار داده شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مورد طول مسیر‌های راهپیمایی نیز اظهار داشت: در بیش از ۲۵۰ کیلومتر مسیر راهپیمایی در تهران و شهرستان‌ها امکانات صوتی فراهم شده که تنها در محیط پیرامونی میدان آزادی تا حدود ۱۵ کیلومتر از این امکانات صوتی قرار داده شده است.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز در قالب گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری آماده اجرای سرود‌های انقلابی در راهپیمایی تهران و شهرستان‌ها هستند.

لطفی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار عکاس، تصویر بردار و خبرنگار برای پوشش راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این مراسم حضور خواهند داشت، اظهار داشت: در تهران ۳۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویر بردار داخلی و ۳۰۰ عکاس و خبرنگار خارجی راهپیمایی پرشور مردم را پوشش خواهند داد.

وی افزود: اندیشمندان علاقه‌مند به جبهه انقلاب از همه قاره‌ها از جمله آمریکا، اروپا و غرب آسیا مشتاق حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بودند. بر این اساس اندیشمندانی از ده‌ها کشور دنیا برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت شده اند که مهمانان ویژه ما در تهران خواهند بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: علاوه بر ۵۲۰۰ نقطه در داخل کشور، تمامی سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌های کشورمان در ۶۳ کشور دنیا نیز خود را برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب آماده می‌کنند.

لطفی افزود: همچنین فریاد رسای «الله اکبر» در شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن راس ساعت ۲۱ به یاد تکبیر‌های راه گشای سال ۵۷ و به شکرانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور سر داده خواهد شد.

وی گفت: برای سخنرانی این مراسم نیز از اعضای دولت دعوت شد تا حضور داشته باشند که تعدادی از آن‌ها پذیرفتند و برخی نیز دعوت برای سخنرانی در این مراسم را رد کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنرانان مراسم ۲۲ بهمن در سراسر کشور، افزود: در تهران (میدان آزادی) رئیس جمهور جمهور سخنرانی خواهد کرد، در زاهدان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در ایلام محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، در خرم آباد سید محمود علوی وزیر اطلاعات، در رشت امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی مسلح، در مشهد حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، در قم حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، در کرمان آیت الله احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، در شیراز حجت الاسلام محمد جواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، در یزد حجت الاسلام مصطفی رستمی نماینده، ولی فقیه در دانشگاه ها، در ساری سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای امنیت ملی، در زنجان حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری، در بوشهر سردار یحیی رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری، در اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و در اصفهان حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات سخنرانی خواهند کرد.

لطفی در پایان گفت: رونمایی از وصیت نامه شهید سپهبد سلیمانی به عنوان منشور مقاومت در میدان آزادی تهران حسن ختام برنامه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها