الهیان: سازوکار نظارت مجلس بر نمایندگان اصولی نیست

کد خبر: 977294

عضو فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: رد صلاحیت ۹۰ نماینده مجلس توسط شورای نگهبان نشان می‌دهد که سازوکار نظارت مجلس بر نمایندگان درست و اصولی نیست.

الهیان: سازوکار نظارت مجلس بر نمایندگان اصولی نیست

خبرگزاری مهر: زهره الهیان در نشست خبری بانوان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب که ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد با اشاره به سوابق شغلی و تحصیلی خود، گفت: ما به دنبال ایجاد شبکه‌ای از متخصصان در کنار مجلس هستیم تا بتوان به صورت تخصصی مسائل مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ضعف نظارت را یکی از کاستی‌های مجلس فعلی دانست و اظهار داشت: رد صلاحیت ۹۰ نماینده مجلس توسط شورای نگهبان نشان میدهد که سازوکار نظارت مجلس بر نمایندگان درست و اصولی نیست.

عضو فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، شفافیت هزینه‌های انتخاباتی را یکی دیگر از مسائل مهم دانست و گفت: ورود پول‌های کثیف به انتخابات موجب شده نمایندگان بعد از ورود به مجلس خود را وامدار ثروت‌مندان بدانند.

الهیان با تاکید بر اینکه باید به سمت ایجاد شغل برای جوانان برویم، افزود: نگرانی اصلی مردم اشتغال و گران است، بنابراین کار اصلی مجلس آینده باید حل مشکلات مردم در این حوزه‌ها باشد.

وی اهدای وام به جوانان و توجه به شرکت‌های دانش بنیان را از جمله برنامه‌های مهم در مجلس یازدهم خواند و در عین حال، گفت: آقای روحانی با نماد کلید به عرصه آمدند، اما کلید آقای روحانی قفل مسکن مهر را در ۶ سال وزارت آقای آخوندی باز نکرد، مسکن ملی هم هیچ گاه اجرایی نشد.

کاندیدای انتخابات مجلس تاکید کرد: حل مشکل مَسکن راهکار دارد، اما باید دید چه مافیایی پشت این گرانی‌های مسکن است، در تهران بیش از ۴۵۰ هزار مسکن خالی از سکنه داریم که باید با وضع مالیات بر این خانه‌ها تنفس مالیاتی به افراد کم درآمد دهیم.

تکمیل می‌شود...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها