توصیه آیت‌الله علم‌الهدی به نیرو‌های انتظامی

کد خبر: 996784

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به توفیقات روزافزون نیروی انتظامی گفت: برکات و توفیقات نیروی انتظامی به دلیل فضای ارزشی حاکم بر آن است.

توصیه آیت‌الله علم‌الهدی به نیرو‌های انتظامی

خبرگزاری تسنیم:، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: شما عزیزان که در نیروی انتظامی فعالیت می‌کنید، دیدگاهتان و نظراتتان در میدان کار بسیار موثر است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری‌های ما تابع سیاست‌گذاری‌ها هستند که باید مراقب باشیم چه تصمیمی را برای مردم اتخاذ می‌کنیم بیان کرد: تصمیم‌گیری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که مبارزه با اعتقادات مردم صورت بگیرد؛ تمام برکاتی که این روز‌ها در نیروی انتظامی وجود دارد به خاطر فضای حاکم بر نیروها‌ست.

وی گفت: یعنی تمام نیرو‌ها سعی می‌کنند خودشان را شبیه فرمانده‌شان کنند نه از لحاظ درجه، بلکه از لحاظ ارزشی بودن؛ هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در ارتباط با مردم نیست.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم مراجعات زیادی به نیروی انتظامی دارند که عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با آن بسیار حائز اهمیت است؛ نیروی انتظامی مرجعی برای مردم است و حاکمیت آن بر زندگی خانوادگی و اجتماعی مردم قابل لمس است.

وی در پایان تصریح کرد: رضایت و آرامش و علاقه مردم به نیروی انتظامی بسیار مهم است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها