کنایه محسن رضایی به ترامپ در مورد وقایع اخیر آمریکا

کد خبر: 997038

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توئیتی به وقایع اخیر آمریکا و سردرگمی ترامپ واکنش نشان داد.

کنایه محسن رضایی به ترامپ در مورد وقایع اخیر آمریکا

باشگاه خبرنگاران: چند روزی از شعله‌ور شدن اعتراضات خیابانی در برخی از ایالت‌های آمریکا می‌گذرد. غروب روز دوشنبه و پس از آنکه یک مرد سیاه‌پوست اهل شهر مینیاپولیس آمریکا به طرزی دلخراش توسط یک افسر سفیدپوست به قتل رسید این اعتراضات شعله‌ور شد. «جورج فلوید»، مرد سیاه‌پوستی بود که در حالی که پس از دستبند زدن به دستش کف خیابان خوابانده شده بود توسط یک پلیس سفیدپوست خفه شد.

پس از آغاز اعتراضات خیابانی در مینیاپولیس دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی دستور شلیک مستقیم به معترضان را صادر کرد. دستور ترامپ مبنی بر شلیک مستقیم به معترضان موجب برافروخته شدن خشم آمریکایی‌ها در سایر ایالت‌های آمریکا شد. این نخستین بار نبود که نسخه پیچی‌های رئیس جمهور آمریکا موجب تشدید بحران در این کشور می‌شد. او پیشتر و پس از شیوع گسترده کرونا در آمریکا در اظهارنظری عجیب از تزریق ماده ضدعفونی کننده برای بهبود حال بیماران مبتلا به کرونا سخن گفته بود.

سردرگمی دونالد ترامپ در مواجهه با بحران‌های اخیر در آمریکا با واکنش محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه شد. رضایی با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود با کنایه به رئیس جمهور آمریکا نوشت: «آقای ترامپ بحران مینیاپولیس بزرگ‌تر از کروناست. تیراندازی، نه تکرار اشتباه داروی ضدعفونی؛ بلکه مثل بمبی ساعتی برای کل آمریکا است.»

کنایه محسن رضایی به ترامپ در مورد وقایع اخیر آمریکا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها