علم الهدی: کار آمریکا، قطع کردن نفس ملت‌هاست

کد خبر: 998347

امام جمعه مشهد گفت: تحول سازی امام در دو عرصه مقابله با بیماری و مانور مواسات و همدلی خودش را نشان داد.

علم الهدی: کار آمریکا، قطع کردن نفس ملت‌هاست

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در چهاردهمین خطبه مجازی جمعه ۱۶ خردادماه در حرم مطهر رضوی با تسلیت سالروز رحلت امام و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات دو روز گذشته، قامت رسایی از امام راحل را به دنیا نشان دادند؛ فرمایشات رهبری در حقیقت امام شناسی را برای ما متحول کردند.

او با بیان اینکه مردم، ابرقدرت‌ها و قدرت‌های بزرگ را شکست‌پذیر دیدند و شناختند، افزود: امام فرمودند «من صدای خرد شدن استخوان‌های مارکسیست را می‌شنوم» و شوروی فروپاشید؛ امام بزرگوار پیش‌بینی کردند جریان فروپاشی آمریکا از درون اتفاق خواهد افتاد. شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود

امام جمعه مشهد ادامه داد: در تداوم بیداری مردم آمریکا، شاهد فروپاشی این ابرقدرت استکباری در دنیا خواهیم بود؛ آمریکا زانوی خود روی گردن مردم ما گذاشت و اجازه نفس کشیده به مردم ما نمی‌داد، این قضیه را در افغانستان، عراق و سوریه دنبال می‌کند، کار آمریکا همین است که نفس ملت‌ها را قطع کند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: کسانی که کعبه آمالشان آمریکا بود، به چنین جریان اجتماعی عشق می‌ورزیدید؟ امروز آمریکا با تحمیل یک رژیم فاشیستی، استبدادی و موروثی روی گردن مردم عربستان زانو گذاشته است.

او تصریح کرد: از عزیزانمان در مدیریت بیماری و مقابله با کرونا در این کشور تشکر می‌کنم

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: تحول سازی امام در دو عرصه مقابله با بیماری و مانور مواسات و همدلی خودش را نشان داد.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: راجع به شبانه‌روزی بودن صحن‌های حرم مطهر نکته‌ای عرضه داشتم، از تولیت آستان قدس، استاندار و ستاد مقابله با کرونا تشکر می‌کنم؛ ️ متأسفانه مردم مشهد در جریان کرونا به آسیب‌های اقتصادی فوق‌العاده‌ای مبتلا شدند.

او افزود:ان‌شاءالله با باز شدن حرم مطهر و سفر زائران، این خسارت اقتصادی نیز جبران شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها