‌آیت‌الله علم‌الهدی: به مجلس یازدهم امید داریم

کد خبر: 999502

امام جمعه مشهدمقدس گفت: به مجلس یازدهم امید داریم که ان‌شاءالله بتواند فضای جدیدی را برای اقتصاد سالم فراهم کند. باید مراقب بود که نیروهای ولایی در مجلس شورای اسلامی به درستی اولویت های کشور را بشناسند.

‌آیت‌الله علم‌الهدی: به مجلس یازدهم امید داریم

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء دکتر سعید محمد اسلامی اظهار داشت: متاسفانه مشهد در خطر هجمه‌های گردشگری زیادی است که اگر به ظرفیت زیارت امام رضا (ع) به درستی نگاه شود هم هویت شهر حفظ می‌شود و هم نرخ بیکاری کاهش پیدا خواهد کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مشکل اصلی ما در برابر تحریم‌ها، مدیریت منابع کشور است و مجلس قوی می‌تواند مشکل مدیریت کشور را برطرف کند.

وی افزود: ان‌شاءالله با فعالیت‌های جهادی شما، نرخ بیکاری بسیار کم شود و بتوانیم در عرصه‌های صادرات حضوری پررنگ داشته باشیم و مردم شاهد ثبات اقتصادی بیشتری در بخش های مختلف کشوری باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: به مجلس یازدهم امید داریم که ان‌شاءالله بتواند فضای جدیدی را برای اقتصاد سالم فراهم کند. باید مراقب بود که نیروهای ولایی در مجلس شورای اسلامی به درستی اولویت های کشور را بشناسند و کار کنند تا بتوانند با عمل به وظایفشان ،فشار اقتصادی مردم را کم کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها