معرفی ارزهای دیجیتال متاورسی آینده دار

کد خبر: 1170227
معرفی ارزهای دیجیتال متاورسی آینده دار

متاورس (Metaverse)، در حال تبدیل شدن به غول فناوری در جهان است و سرمایه گذاری در این تکنولوژی، به طور عجیبی رونق گرفته است. حتی اعتقاد بر این است که متاورس نسل بعدی اینترنت باشد. اخیرا هزاران توکن متاورسی وارد بازار کریپتوکارنسی شده که برخی از آن ها بازدهی بالایی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده اند. از همین روی، شناخت ارز های دیجیتای متاورسی که از آینده روشنی برخوردار هستند، از اولویت های سرمایه گذاران کریپتویی به شمار می رود. لازم به ذکر است متاورس یک دنیای واقعیت مجازی منحصر به فرد است که در آن کاربران می توانند تمامی تجربیات واقعی مانند خرید و فروش املاک، سفر، بازی و سرگرمی، تجارت و خرید و فروش ارز های دیجیتال را در قالب یک آواتار دیجیتالی تجربه کنند.

مانا

ارز دیجیتال مانا (MANA)، را می توان یکی از بهترین توکن ها برای سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال دانست. مانا توکن بومی و انحصاری پلتفرم محبوب دیسنترالند است که برای خرید و فروش، بازی، تجارت، ساخت و ساز و ... مود استفاده قرار می گیرد. دیسنترالند یک پلتفرم واقعیت مجازی در دنیای متاورس است که یکی از محبوب ترین پروژه های این عرصه به شمار می رود. علت این محبوبیت، توکنومیک دیسنترالند و مانا است که سرمایه گذاران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. برای تجارت، بازی، ساخت و ساز، خرید و فروش املاک و مستغلات، خرید و فروش رمز ارز و هر فعالیت دیگری که در دنیای دیسنترالند انجام می شود، کاربران باید ابتدا برای خرید مانا اقدام کرده و سپس از طریق این توکن به فعالیت های مورد نظر خود بپردازند. ارزش این توکن در سه ماهه چهارم سال 2021، به طور پیوسته افزایش یافت و پس از اینکه ارزش کل بازار ارز دیجیتال به حدود 9.2 میلیارد دلار رسید، در نوامبر به بالاترین حد خود رسید. می توان گفت ارز دیجیتال مانا، یکی از آینده دار ترین ارز های متاورسی محسوب می شود.

اکسی اینفینیتی

اگر ساخت ارتشی از موجوداتی که می توانند برای یافتن گنج، نبرد یا شکار کنند برای شما سرگرم کننده به نظر می رسد، اکسی اینفینیتی(Axie Infinity)، بازی مناسبی برای شماست. اکسی اینفینیتی یکی از محبوب ترین بازی های بلاک چینی محسوب می شود که از بازی قدیمی و جذاب پوکمن الهام گرفته است. در این بازی کاربران باید هیولاهای کوچک با نام Axies، را پرورش دهند و از طریق آن ها به کسب درآمد بپردازند. اکسی اینفینیتی یک بازی بلاک چینی برای کسب درآمد است. خرید اکسی اینفینیتی، برای ورود به بازی ضروری است و کاربران برای استفاده از اقلام بازی و شروع، باید مقدار مشخصی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را خریداری نمایند.

سندباکس

سندباکس (Sandbox)، یک محیط مجازی سه بعدی مبتنی بر اتریوم است که در آن کاربران می ‌توانند دارایی‌ های دیجیتالی را خرید، تجارت، اشتراک گذاری و از این راه به کسب درآمد بپردازند. بازی The Sandbox که در سال 2011 توسط Pixowl راه اندازی شد، یک پلتفرم بازی موبایل موفق با 40 میلیون دانلود بود تا اینکه در سال 2020، به یک متاورس سه بعدی مبتنی بر بلاک چین تبدیل شد. SAND، توکن اصلی پلتفرم است که برای همه تراکنش ها و تعاملات استفاده می شود. کاربران می توانند از طریق خرید سندباکس، بازی کردن و یا خرید و فروش زمین، در این پلتفرم به کسب درآمد بپردازند. البته یکی از معروف ترین راه های کسب درآمد از سند باکس خرید و فروش زمین و بازی کردن در آن است. در سندباکس تعدادی زمین یا LAND، وجود دارد که از طریق ارز دیجیتال سندباکس خریداری می شوند. سپس این زمین ها را می توان توسعه داد، برای اجاره گذاشت و یا مجددا به فروش گذاشت تا از این راه به درآمد رسید.

تتا

تتا Theta))، با هدف ارائه یک پلتفرم غیر متمرکز برای تولید محتوا و ایجاد ارتباطی قوی تر میان رایانه ها ایجاد شده است. درواقع این پروژه، یک پلتفرم غیرمتمرکز پخش ویدئو و تولید محتوای غیر متمرکز است که محتواهای گوناگون را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. هدف اصلی شبکه تتا، ارائه یک پلتفرم است که پخش ویدئو را بر حسب تقاضا و بدون مشکل بافرینگ، ارائه دهد. ارز دیجیتال تتا (THETA)، نیز توکن مخصوص این پلتفرم است و تمام زیرساخت های شبکه، از طریق این توکن قابل اجرا می شود. شبکه تتا را می توان جایگزین شبکه های اجتماعی محبوبی مانند یوتیوب یا توییچ دانست. با این تفاوت که پلتفرم تتا با هدف افزایش کیفیت ویدئو ها، افزایش پهنای باند و تمرکززدایی در صنعت تولید محتوا ایجاد شده و در راستای بهبود صنعت ویدئو سازی می کوشد. خرید تتا نه تنها برای استفاده از پلتفرم تتا در دسترس قرار می گیرد، بلکه به عنوان سرمایه گذاری نیز می تواند بازدهی بالایی برای معامله گران کریپتویی به ارمغان بیاورد.

انجین کوین

انجین کوین (ENJ)، یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم معامله می شود و فناوری زیربنایی آن، اکوسیستمی مورد استفاده برای NFT ها، بازی ها و سایر برنامه های توزیع شده را تقویت می کند. انجین کوین در سال 2017 توسط شرکت Enjin))، ساخته شد و خیلی سریع میان سرمایه گذاران بازار کریپتو، محبوب شد. این شرکت از چندین محصول بلاک چین از جمله بازار، کیف پول و پلتفرم توسعه دهندگان نیز پشتیبانی می کند که همگی حول محور Enjin Coin ساخته شده اند. Enjin نرم افزاری است که به توسعه دهندگان توانایی ایجاد و مدیریت کالا های مجازی در بلاک چین اتریوم را می دهد. ایده طراحی ارز دیجیتال Enjin ، این است که انجین کوین می تواند با استفاده از بلاک چین و مدیریت آیتم‌ های درون بازی انجین کوین، به کاهش هزینه های پلتفرم انجین کمک فراوان کند. از آنجا که ارز دیجیتال انجین در میان معامله گران بازار بسیار مشهور است، برای خرید انجین کوین می توانید به صرافی های ارز دیجیتال بزرگی همچون تتر ایران مراجعه فرمایید.

متاورس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها