هواپیمای «قاهر» بدون‌سرنشین می‌شود

کد خبر: 1205767

رئیس سازمان صنایع دفاع با بیان اینکه پروژه هواپیمای قاهر در نقش هواپیمای بی‌سرنشین ظهور خواهد کرد، گفت: پروژه قاهر الان در فناوری به بلوغ کامل رسیده و در محصول تنوع ایجاد کردیم.

 هواپیمای «قاهر» بدون‌سرنشین می‌شود

 امیر افشین خواجه فرد رئیس سازمان صنایع دفاع طی سخنانی در برنامه تلویزیونی صف اول، به تشریح برخی دستاوردها و برنامه‌های حوزه هوایی پرداخت.

وی با بیان اینکه پروژه هواپیمای قاهر در نقش هواپیمای بی‌سرنشین ظهور خواهد کرد، گفت: پروژه قاهر الان در فناوری به بلوغ کامل رسیده اما در محصول تنوع ایجاد کردیم.

خواجه فرد اظهار داشت: اواسط سال آینده از نسخه‌هایی از این هواپیما رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما نسخه‌های این هواپیما را با نیاز دو نیرو تطبیق دادیم و باتوجه به نیاز آن‌ها تغییراتی در هواپیما ایجاد کردیم.

رئیس سازمان صنایع هوایی خاطرنشان کرد: چندی پیش یک نوع پهپاد آتش‌نشان ساخته شد که دو نماینده از کشورهای خارجی آمدند و بعد از بازدید خرید کردند اما شهرداران ایران هنوز درحال ارزیابی هستند.

خواجه فرد گفت همچنین با بیان اینکه برای ساخت هواپیمای مسافربری از همکاری‌های بین‌المللی استفاده می‌کنیم، گفت: از مجموعه‌های غیر از نیروهای مسلح می‌خواهیم پای کار بیایند چون راه‌اندازی یک خط تولید کامل کار وزارت دفاع نیست.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها