خبر خوش برای برندگان ایران خودرو | سود 2 برابری خریداران 207 | این خودرو 60 میلیون ارزانتر شد + لینک ثبت نام

کد خبر: 1228976

ایران‌خودرو برای واریز پیش‌پرداخت برندگان خودروهای پژو۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس در موعد تحویل آذرماه ۱۴۰۲ فراخوان داد.

خبر خوش برای برندگان ایران خودرو | سود 2 برابری خریداران 207 | این خودرو 60 میلیون ارزانتر شد + لینک ثبت نام

رای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ را برای چهار محصول ایران‌خودرو ویژه متقاضیان عادی و دو محصول ویژه مادران کسب کرده‌اند، از امروز (پنجشنبه ۱ تیرماه) به مدت ۱۲ روز امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از امروز (پنجشنبه ۱ تیر ماه) تا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

موعد تحویل خودروها آذر ماه ۱۴۰۲ و قیمت مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

ایران خودرو عادی

 این خودرو را 60 میلیون تومان ارزان تر از قیمت ایران خودرو بخرید

قیمت کارخانه ای دنا پلاس در چند روز اخیر محل مناشقه بود بالاخره تعیین تکلیف شد. روز گذشته اخباری مبنی بر اعلام قیمت دنا پلاس از سوی شورای رقابت به ایران خودرو منتشر شده بود اما ایران خودرویی ها واکنشی به آن نداشتند. اما امروز با اعلام رسمی قیمت کارخانه­ای هر دستگاه دنا پلاس 348 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد.

به گزارش اکو ایران، قیمت دنا پلاس به صورت رسمی از سوی ایران خودرو اعلام شد تا خریداران بتوانند این خودرو را حدود 60 میلیون تومان پایین تر از قیمت پیشین اعلامی ایران خودرو در اختیار بگیرند.

براساس پیامک هایی که سازمان فروش آبی های جاده مخصوص برای خریداران ارسال کرده است قرار این خودروساز ه دستگاه دنا پلاس با گیربکس دستی را در ازای دریافت 348 میلیون و 800 هزار تومان برای ثبت نام کنندگان فاکتور کند.

شورای رقابت چند پیش قیمت 28 محصول ایران خودرو را با توجه به افزایش هزینه های ناشی از اعمال استانداردهای جدید مورد بازنگری قرار داد. بعد از بررسی اعضای شورای رقابت قیمت سه خودرو با کاهش روبرو شد. دنا پلاس، پژو 207 با گیربکس دستی و پژو 207 با موتور TU3 محصولاتی از ایران خودرو بودند که برخلاف سایر محصولات افت قیمت را تجربه کردند.

دنا پلاس با کاهش حدود 43 میلیون تومانی در صدر جدول کاهش قیمت در میان سه محصول یاد شده قرار داشت. با توجه به قیمتی که برای این خودرو در فروردین سال جاری اعلام شده بود متقاضیان این تصور را داشتند که قیمت پایه این خودرو باید حدود 238 میلیون تومان تعیین شود. بنابراین تصور این بود که قیمت نهایی دنا پلاس با توجه به قیمت پایه و سایر هزینه های جانبی تا حوالی 347 میلیون تومان بالا خواهد آمد. اما ایران خودرویی ها در لیست قیمتی خود قیمت دنا پلاس را حوالی 410 میلیون تومان به مشتریان اعلام کردند. این قیمت نارضایتی متقاضیان را به دنبال داشت.

خریداران با تجمع در مقابل شورای رقابت خواستار رسیدگی به قیمت اعلامی برای دنا پلاس از سوی ایران خودرو شدند. اعضای شورای رقابت نیز بعد از برگزاری جلسه ای فوق العاده قیمت این خودرو را تعیین و به ایران خودرو اعلام کردند. با توجه به قیمت اعلامی و کاهش حدود 60 میلیون تومانی قیمت این خودرو می توان گفت سخن اعتراض کنندگان به کرسی نشست و مدیران فروش ایران خودرو مجبور شدند از تصمیم خود عقب نشینی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها