بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

کد خبر: 1010582

شماری از رسانه‌های خارجی بیانات مقام معظم رهبری درباره موضوعات مختلف به مناسبت عید قربان را بازتاب دادند.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

باشگاه خبرنگاران: شماری از شبکه‌های مختلف خبری منطقه‌ای و جهانی از جمله المسیره، الجزیره مباشر و المیادین بیانات سید علی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان را به طور مستقیم پوشش و بازتاب دادند.

المیادین با بازتاب بیانات مقام معظم رهبری، به نقل از ایشان اعلام کرد: دشمنان در صدد اذیت و آزار ملت ایران هستند و بر ما لازم است که به همه توانمندی‌ها و ابزار‌های دفاعی بویژه در مسائل علمی مجهز شویم. تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران یک جنایت بزرگ است.

الجزیره مباشر به نقل از مقام معظم رهبری اعلام کرد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی به دست آمریکایی‌ها باعث تعمیق وحدت میان ایرانی‌ها و عراقی‌ها شد.

پرس تی‌وی هم به نقل از بیانات مقام معظم رهبری اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا جنایت و ضربه‌ای است که آمریکا به ملت شریف ایران وارد کرده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: تحریم‌های آمریکا ایران را قوی‌تر و خودکفا کرده است. رویای آمریکا برای دستیابی به اهدافش از طریق تحریم‌ها و فشار حداکثری بر ایران هیچ گاه به واقعیت نخواهد پیوست. اقتصاد ایران نباید به صادرات نفت وابسته باشد. ایران در مقابل فشار و قلدری آمریکا ایستادگی خواهد کرد. ایران برنامه‌های هسته‌ای و موشکی بالستیک خود را متوقف نخواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها