سخنرانی رهبری در افتتاحیه اجلاس سالیانه آموزش و پرورش

کد خبر: 1017363

رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه سی و چهارمین اجلاس سالیانه آموزش و پرورش که فردا یازدهم شهریور آغاز می‌شود، سخنرانی خواهند کرد.

سخنرانی رهبری در افتتاحیه اجلاس سالیانه آموزش و پرورش

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس اعلام محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، امسال اجلاس سالیانه آموزش و پرورش در آستانه آغاز سال تحصیلی به طور مجازی برگزار خواهد شد.

در این اجلاس سالیانه تمام عوامل و دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش شرکت داشته و مسئولان کشوری هم سخنرانی‌هایی دارند، اما امسال بنا بر گفته وزیر آموزش و پرورش علاوه بر مسئولان دولتی، این اجلاس با سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز به کار خواهد کرد.

در این اجلاس رهبر معظم انقلاب به طور ویدیوکنفرانسی حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد؛ این برنامه تا دو روز ادامه خواهد داشت.

حاجی میرزایی در این مورد اظهار کرد: این موضوع بدین معناست که رهبر معظم انقلاب برای وزارت آموزش و پرورش، اهمیت قائل شده‌اند چرا که پس از شیوع بیماری کرونا ایشان تنها در موارد خاص و ضروری در نشست‌ها حضور داشتند و حضور در این برنامه یک فرصت بی‌نظیر است.

او ادامه داد: ایشان بعد از سطح رؤسای سه قوه یک وقت خاص را به آموزش و پرورش اختصاص دادند که نشان از اهمیتی دارد که دستگاه حاکمیت به نظام تعلیم و تربیت می‌دهد.

سی و چهارمین اجلاس سالیانه آموزش و پرورش در حالی در روزهای یازدهم و دوازدهم شهریور برگزار خواهد شد که پیش از این، اجلاس طی سه روز و به طور حضوری با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان وزیر، مدیران کل ستادی و استانی و برخی از نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت برگزار می‌شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها