رهبر انقلاب: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است/ بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم‌ها به ضرر ماست

کد خبر: 1044031

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است، خاطرنشان کردند: اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح در کشور خودشان به بار نمی‌آمد.

رهبر انقلاب: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است/ بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم‌ها به ضرر ماست

گروه سیاسی فردا به نقل از فارس، سخنرانی رهبر معظّم انقلاب در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، لحظاتی قبل آغاز شد.

سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که بدون حضور جمعیت و به‌صورت تلویزیونی ایراد می‌شود از شبکه‌های یک و خبر سیما و رادیو ایران در حال پخش است.

محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

سلام به مردم قم و حوزه عظیم‌الشأن علمیه قم؛ از مشاهده چهره‌های منوّر برادران عزیز قمی محروم هستم. ولی این هم یکی از اَشکال زندگی است. از فراز و نشیب‌هاست. زندگی از این کوچه پس‌کوچه‌‌ها زیاد دارد. ان‌شاءالله این هم مثل همه حوادث تلخ و شیرین خواهد گذشت و مسیر زندگی در جاده آسفالته قرار خواهد گرفت.

چند جمله درباره ۱۹ دی و چند کلمه هم درباره مسائل روز عرض می‌کنم که در افکار عمومی مطرح است.

حرف پایانی به مردم عزیز اینکه روز گذشته ملت ایران در سایه اتحاد و عزم راسخ و در سایه دین‌داری و حضور بهنگام و در سایه مجاهدت توانست این انقلاب عظیم را انجام دهد و این کار بزرگ که مسیر تاریخ بشر را عوض کرد انجام داد. امروز همان ملت با همان توانایی‌ها و با تجربه‌های بیشتر با امکانات چندین برابر حضور دارد و می‌تواند بر همه موانع فائق آید. هم در مسائل تولید و هم ارزش پول و هم مسائل فرهنگی و سیاسی و نظامی این ملت می‌تواند موفق شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها