رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

کد خبر: 938491

در حاشیه بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب فرزند ایشان اقدامی بسیار پسندیده انجام دادند.

رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

باشگاه خبرنگاران جوان: هر ساله در اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب در تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ناشران بسیاری از سراسر ایران حضور داشته و کتاب‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته ۹ اردیبهشت به همراهی افراد دیگر از سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. ایشان در این دیدار از غرفه‌های مختلف بازدید به عمل آوردند. در حاشیه این دیدار اتفاقات جالبی رخ داد.

فرزند رهبر انقلاب در هنگام بازدید ایشان از غرفه‌های مختلف کاری انجام داد که در چشم حاضران بسیار پسندیده بود. این ماجرا را در ادامه می‌خوانید:

به پشت سر نگاهی انداختم؛ یکی از فرزندان رهبر انقلاب در غرفه‌‌ نشر معارف که قبل از شرکت نشر البرز بود، دو سه جلد کتاب برداشت و دست به جیب شد که حساب کند. فروشنده قبول نمی‌کرد ولی ایشان اصرار کرد و تا فروشنده پول را نگرفت از غرفه بیرون نیامد.

رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

نظر رهبر معظم انقلاب درباره کتاب خوب چیست؟ سخن رهبر معظم انقلاب درباره کتاب و کتاب خوب در یکی از سخنرانی‌های ایشان را در ادامه می‌خوانید.

در اردیبهشت ماه هر سال نمایشگاه کتاب در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن کتاب‌هایی است که ناشران آن‌ها را برای فروش تولید کرده‌اند.

رهبر انقلاب در روز گذشته از این نمایشگاه بازدید کردند. ایشان بارها در سخنرانی‌های خود چه به طور مستقیم و چه غیرمستقیم به مسئله اهمیت مطالعه اشاره کرده‌اند. در ادامه بخش کوچکی از سخنرانی ایشان را می‌خوانید که در آن به مقوله اهمیت کتاب و کتاب خوب اشاره کرده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «کتاب، دروازه‌ای به سوی گستره‌ دانش و معرفت است و کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است.»

رفتار پسندیده فرزند رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها