روایت رهبر انقلاب از انجام اعمال روز عرفه در دوران نوجوانی‌شان

کد خبر: 950616

روایت رهبر انقلاب از انجام اعمال روز عرفه در دوران نوجوانی‌شان در کنار خانواده را که کانال ریحانه منتشر کرده است می‌خوانید.

روایت رهبر انقلاب از انجام اعمال روز عرفه در دوران نوجوانی‌شان

باشگاه خبرنگاران جوان: امروز نهم ذی‌الحجه مصادف با روز عرفه است؛ روز پر‌فضیلتی که اعمال خاصی در آن توصیه شده است. از جمله مهم‌ترین اعمال این روز خواندن دعای عرفه است که پس از نماز ظهر و عصر انجام می‌شود.

در ادامه روایت رهبر انقلاب از انجام اعمال روز عرفه در دوران نوجوانی‌شان در کنار خانواده را که کانال ریحانه (وابسته به دفتر رهبری) منتشر کرده است می‌خوانید.

روایت رهبر انقلاب از انجام اعمال روز عرفه در دوران نوجوانی‌شان

عرفه‌ای در کنار مادرم

روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از انجام اعمال روز عرفه در دوران نوجوانی‌شان در کنار خانواده

رهبر انقلاب: یادم است هنوز بالغ نبودم که اعمال روز عرفه را بجا آوردم... مادرم خیلی اهل دعا و توجه و اعمال مستحبی بود. می‌رفتیم یک گوشه حیاط که سایه بود - منزل ما حیاط کوچکی داشت - آن‌جا فرش پهن می‌کردیم؛ چون مستحب است که زیر آسمان باشد. هوا گرم بود؛ آن سالهایی که الان در ذهنم مانده، یا تابستان بود، یا شاید پاییز بود، روزها نسبتاً بلند بود. در آن سایه می‌نشستیم و ساعتهای متمادی، اعمال روز عرفه را انجام می‌دادیم. هم دعا داشت، هم ذکر و هم نماز. مادرم می‌خواند، من و بعضی از برادر و خواهرها هم بودند، می‌خواندیم. دوره جوانی و نوجوانی من این‌گونه بود؛ دوره اُنس با معنویات و با دعا و نیایش. ۱۳۷۶/۱۱/۱۴

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها