واکسن نزده ها می میرند

کد خبر: 1125687

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کووید -۱۹ آذربایجان غربی گفت: ۸۸.۳ درصد افرادی که به علت کرونا فوت نموده اند هیچ واکسنی دریافت ننموده بودند.

واکسن نزده ها می میرند

دکتر سیدجلیل موسوی در سی و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: بیماری منحوس کرونا از سوم اسفند ماه ۹۸ شروع شده و تا بحال پنج موج را پشت سر گذاشته ایم که موج پنجم سهمگین‌ترین موج با ۱۳۶ روز را پشت سر گذاشته ایم.

وی می گوید: از اول شروع بیماری تاکنون ۱۰ هزار ۵۸۲ نفر در استان در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند که ۷ هزار و ۲۵۷ نفر با تست PCR مثبت و ۳ هزار و  ۳۲۵ نفر با تست منفی بوده‌اند.

موسوی ضمن هشدار به افزایش مراجعات سرپایی در روز‌های اخیر گفت: هم اکنون ثبات نسبی در خصوص بستری و فوتی در استان وجود دارد.

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونای استان گفت: ۸۸.۳ درصد افرادی که به علت کرونا فوت نموده اند هیچ واکسنی دریافت ننموده بودند و واکسیناسیون کامل یعنی تزریق سه دوز واکسن.

به گفته موسوی ۲۶۷ هزار نفر در استان هیچگونه واکسنی دریافت ننموده اند که با آموزش و همت جمعی باید برای تزریق واکسن ترغیب شوند.

وی هشدار داد: استان آذربایجان غربی وارد موج ششم کرونا شده است و سویه اُمیکرون نیز آتش زیر خاکستر می‌باشد.

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کووید -۱۹ استان گفت: انجام واکسیناسیون همراه با رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مهمترین اقدامات برای پیشگیری و مقابله با کرونا می‌باشد.

موسوی می گوید هیچ کس در امان نیست مگر اینکه همگی در امان باشیم./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها