محورهای چهارگانه برای پویایی بازار سرمایه با حضور قالیباف بررسی می‌شود

کد خبر: 1000087

نشست بررسی محورهای چهارگانه اشاره شده توسط قالیباف برای هدایت درست و پویایی بازار سرمایه روز دوشبنه هفته جاری با حضور رئیس مجلس و برخی اقتصادانان و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.

محورهای چهارگانه برای پویایی بازار سرمایه با حضور قالیباف بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست بررسی محورهای چهارگانه مطرح شده توسط محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای هدایت درست و پویایی بازار سرمایه برگزار می‌شود.

این نشست دوشنبه هفته جاری (26 خرداد ماه 99) ساعت 17 در خیابان انقلاب بین وصال و فلسطین پلاک 959 در ساختمان تدبیر برگزار خواهد شد.

در این جلسه همچنین خاندوزی، صالح‌آبادی، شمس، اسکندری، جمالیان، رضاخواه، ایزدخواه، طغیانی، زنگنه و نوروزی حضور خواهند داشت.

در این نشست همچنین ارتباط تصویری با عبده تبریزی نیز برقرار خواهد شد.

به گزارش فارس، چندی پیش محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی مطلبی تأکید کرده بود که باید از ظرفیت‌های عظیم نقدینگی موجود در بازار سرمایه در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال و نهایتا بخش واقعی استفاده کرد.

وی همچنین 4 اقدام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راستای رونق بازار سرمایه و ارتقاء نقش آن در جهت تولید ضروری دانست و از جمله این اقدامات به ترغیب و تسهیل افزایش سرمایه شرکت‌ها به ویژه از طریق آورده نقدی و صرف سهام، تعمیق بازار بدهی و توسعه تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، عمق بخشی به بازار سرمایه از طریق افزایش «درصد شناوری سهام» و همچنین تسهیل فرایند پذیرش شرکت‌های جدید در بازار سرمایه اشاره کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها