آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس برگزار شد

کد خبر: 1000088

جلسه تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با حضور معاون اجرایی و دستیار سیاسی - رسانه‌ای رئیس مجلس برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس برگزار شد

خانه ملت: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (شنبه، 24 خردادماه) با حضور حمید اصلانی، معاون اجرایی رئیس مجلس، محمد سعید احدیان دستیار سیاسی - رسانه ای رئیس مجلس و جمعی از مدیران حوزه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم حمید اصلانی معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات پدرام پاک آئین مدیرکل سابق فرهنگی و روابط عومی مجلس، عنوان کرد: در مجموعه‌های جهادی و نوپا مقوله شناخت دقیق از رأس سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است که این شناخت از رئیس مجلس در آقای شریفی به دلیل همکاری از نزدیک با دکتر قالیباف وجود دارد.

وی با بیان اینکه قطعا شناخت در یک سیستم به پویایی سازمان کمک می کند، افزود: روابط عمومی باید با استفاده از این ظرفیت پویایی مجلس را به تصویر بکشد.

اصلانی، پرهیز از موازی‌کاری و انجام ماموریت‌های جدید برحسب شرایط و اقتضائات مجلس یازدهم را یکی از ماموریت‌های جدید اداره روابط عمومی و بخش رسانه ای مجلس دانست و عنوان کرد: شاید لازم باشد براساس این ماموریت‌ها و وظایف جدید، شرح وظایف در اداره دستخوش تغییر شود.

محمد سعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه ای مجلس دیگر سخنران این جلسه بود که ضمن تقدیر از خدمات و زحمات پدرام پاک آئین مدیرکل سابق اداره فرهنگی و روابط عمومی مجلس، عنوان کرد: مجلس یازدهم در شرایط ویژه‌ای تشکیل شده و اگر نگاهی به رسانه های داخلی و خارجی داشته باشیم، درمی یابیم که تمرکز آن ها بر اخبار و اتفاقات مجلس یازدهم است، لذا این مسئله حساسیت کار در این حوزه را دوچندان می کند.

وی با اشاره به پیام و ماموریتی که مقام معظم رهبری برای مجلس یازدهم تدوین کرده است، گفت: مجلس یازدهم، مسئولیت سنگینی را به دوش می‌کشد چراکه علاوه بر محورهایی که رهبر معظم انقلاب برای مجلس ترسیم کرده‌اند باید به شاخصی که در این نقشه راه تعیین شده یعنی ارتقاء سطح امیدواری مردم به مسئولین و در نتیجه آن افزایش مشارکت مردم در انتخابات ها را محقق کند.

وی با یادآوری اینکه وظیفه تصویر سازی از مجلس وظیفه سنگینی است که امروز بر دوش ما است، اضافه کرد: این تصویر و خروجی می‌تواند مردم را به آینده امیدوار کند.

علیرضا شریفی مدیرکل جدید فرهنگی و روابط عمومی مجلس نیز ضمن تقدیر از زحمات و خدمات پدرام پاک آئین مدیرکل سابق فرهنگی و روابط عمومی مجلس اظهار کرد: قطعا در آینده نیز از تجربیات موفق گذشته استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم اهداف مدنظر ریاست مجلس در حوزه فرهنگی و روابط عمومی را پیاده سازی کنیم.

در ابتدای این جلسه پدرام پاک آئین مدیرکل پیشین فرهنگی و روابط عمومی مجلس، با بیان اینکه اعتقاد دارم انسان مسافر خلق شده، گفت: برهمین مبنا و به تعبیر امیرالمومنین (ع) باید سبک بال بود؛ البته این سبک بال بودن به معنای سبک شمردن امور نیست. فهم دقیق از این مقوله، موجب برخورد توام با تعقل انسان با تغییرات خواهد شد.

وی ادامه داد: حوزه مسئولیت اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، تصویر قوه مقننه را به بیرون از مجلس و شرایط پیرامون مجلس را نیز به نمایندگان و رئیس مجلس مخابره می‌کند و بر همین اساس وظیفه بسیار مهم و سنگینی را یدک می‌کشد.

مدیرکل سابق فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روابط عمومی باید از شخصیت حقوقی مجلس صیانت کند هرچند به طور معمول نگاه اکثریتی و کلی در مجلس همواره اولویت دارد.

پاک آئین در پایان ضمن آرزوی توفیق برای علیرضا شریفی مدیرکل جدید فرهنگی و روابط عمومی مجلس از اعتماد علی لاریجانی رئیس سابق مجلس برای سپردن این مسئولیت سنگین به وی قدردانی کرد.

در پایان این مراسم حمید اصلانی معاون اجرایی رئیس مجلس با اهدای لوحی از زحمات پدرام پاک آئین مدیرکل سابق فرهنگی و روابط عمومی مجلس قدردانی و علیرضا شریفی را به عنوان مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس معرفی کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها