نماینده مجلس: مردم به ناکارآمدی برخی از مسئولان معترض هستند

کد خبر: 1002640

عضو هیئت رئیسه مجلس از پرداخت برخی حقوق‌های نجومی انتقاد کرد و گفت: چرا در مقابل حقوق‌های نجومی باید شاهد حقوق کم کارگران باشیم؟

نماینده مجلس: مردم به ناکارآمدی برخی از مسئولان معترض هستند

خبرگزاری تسنیم: علیرضا سلیمی ظهر امروز در نشست مشترک قوه قضاییه به نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد جدید قوه قضاییه اظهار داشت: رویکرد جدید قوه قضاییه سبب ایجاد امید مردم شده و باید در استان مرکزی رویکرد جدید قوه قضاییه نمایان شود و این امر در سطح کلان قابل ملاحظه است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای موضوعاتی اعم از مبارزه با فساد، صیانت از حقوق شهروندی، پالایش از درون، برخورد با دانه درشتان فعالیت‌های بزرگی را انجام داده است و این خود امری ارزشمند است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با افراد باید در هنگام خطا در سمت‌هایشان برخورد شوند و در هنگام برکناری افراد برخورد با آنها اثر گذاری ندارد.

سلیمی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود باید واحد مددکاری اجتماعی در تمام مراجع قضایی ایجاد شود و همچنین کاهش مجازات‌ها به صورت کارشناسی انجام نشده و گاهی اوقات کاهش مجازات‌ها سبب جری شدن مجرمین می شود و باید در این راستای اقدامات کارشناسی انجام دهیم تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: به اسناد باید اعتبار بدهیم تا پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه کاهش پیدا کنند و همچنین دستگاه قضایی باید در راستای سازمان دهی دهیاری‌ها ورود پیدا کند به سبب اینکه دهیاری‌ها تبدیل به حیات خلوت دهیاران شده و فسادهای بسیاری در این جوزه در حال رخ دادن است و همچنین باید با افرادی که از بودجه دولتی برای منافع شخصی استفاده می‌کنند برخوردی جدی و قاطع شود و در این راستای بررسی‌های لازم صورت بپذیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان مرکزی افرادی حقوق 45 الی 50 میلیونی دریافت می‌کنند و سفرهای خارج از کشور از طریق سیستم اداری و در ازای آن حقوق‌های اندک کارگران قرار دارد که باید در این راستا بررسی‌های لازم انجام شود.

نماینده مجلس: چرا در مقابل حقوق‌های نجومی باید شاهد حقوق کم کارگران باشیم؟

نماینده مردم اراک در مجلس: مردم به ناکارآمدی برخی از مسئولان معترض هستند نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با بیان اینکه امروز نیازمند میدان دادن به جوانان هستیم گفت: مردم به ناکارآمدی برخی از مسئولان معترض هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسن آصفری ظهر امروز در نشست مشترک قوه قضاییه با نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزنده دستگاه قضایی اظهار داشت: امام خمینی(ره) میفرمودند، مردم ما بهتر از مردم صدر اسلام هستند که قطعا اگر مردم ایران حضور نداشتند انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید و همچنین اقتدارانه نمی توانست هشت ساله با عراق به جنگ بپردازد و همیشه باید قدردان مردم کشورمان باشیم.

وی افزود: اگر امروز جوانان و مردم به برخی موارد در کشور اعتراض دارند به سبب نالایقی، ناکارآمدی و بی‌عرضگی برخی مسئولان است و اگر جنگ یا خطری برای نظام باشد قطعا این جوانان زودتر از تمام افراد به میدان جنگ خواهند آمد و بسیاری از این جوانان متدین تر و انقلابی تر از مسئولان هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دستگاه قضایی وظیفه پیشگیری دارد و باید اقدامات پیشگیرانه مناسبی را انجام دهد و به جای بازداشت کارگران معترض به وضعیت شغلی و صنفی باید مدیران صنعتی بی توجه را بازداشت کنیم.

وی اضافه کرد: وضعیت موجود برخی کارخانه‌های مشکل‌دار در استان و کشور نتیجه عملکرد ضعیف مدیران این مجموعه‌ها است که در حقیقت باید بگوییم مدیران کارخانه‌ها مسئول حل مشکلات کارگران و پرداخت حق و حقوق آنها هستند تا کارگران در سطح خیابان نیایند.

آصفری تصریح کرد: مردم نظام و انقلاب اسلامی را قبول و پذیرفتند اما متاسفانه به ناکارآمدی مسئولان معترض هستند و باید اعتماد در مردم را افزایش دهیم بنابراین مسئولان هرچه برای خدمت به مردم تلاش کنند کم است و همانطور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب مردم را ولی نعمت مسئولان می‌دانند باید طبق تدبیر و تذکرات مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای خدمت تلاش روزافزون داشته باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها