عموئی:برخی فکر می‌کنند همچنان باب گفتگو با آمریکا باز است

کد خبر: 1004617

نماینده تهران در مجلس گفت:با دستور دولت ترامپ، سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید که دولت آمریکا با این اقدام خود از خطوط قرمز ملت ایران عبور کرد، اما با وجود این هستند کسانی در داخل کشور که فکر می‌کنند همچنان باب گفتگو با آمریکا باز است.

عموئی:برخی فکر می‌کنند همچنان باب گفتگو با آمریکا باز است

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ تیر) قوه مقننه و پس از گزارش وزیر امور خارجه، گفت: سیاست خارجه هر کشوری تا حد زیادی تابع شرایط بین المللی و داخلی آن کشور است. با تشدید اقدامات خصمانه آمریکا ما به یکسری قوانین جدید نیاز داریم و نمی‌توانیم روند سابق را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت ترامپ و بدعهدی آنان بر خروج از برجام و بدقولی‌های اروپایی‌ها در اجرای تعهدات برجامی، برای همگان روشن شد که انتظار رفع تحریم‌ها از طریق تعامل با غرب بیهوده است.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد: اروپایی‌ها ثابت کرده اند که هر گاه با صبر و تحمل ما مواجه می‌شوند، زیاده خواه‌تر می‌شوند که قطعنامه شورای حکام علیه ایران نمونه بارز این مسئله است، اما هر زمانی که ما در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت می‌کنیم، آنان وادار به عقب نشینی می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا سنگین‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران رقم زده است، گفت: با دستور دولت ترامپ، سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید که دولت آمریکا با این اقدام خود از خطوط قرمز ملت ایران عبور کرد، اما با وجود این هستند کسانی در داخل کشور که فکر می‌کنند همچنان باب گفتگو با آمریکا باز است و گویا در فرودگاه بغداد اتفاقی رخ نداده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما از وزارت امور خارجه آن است که موضوع ترور حاج قاسم سلیمانی را در نظر گیرد و آقای ظریف هم پیگیر راهبرد اخراج آمریکا از منطقه به عنوان پاسخ شهادت حاج قاسم سلیمانی باشد و به این نکته توجه کند که تصویر دستان خون آلود حاج قاسم عزیز هیچ گاه از ذهن ما خارج نمی‌شود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها